15 вересня у Львові почав працювати новий супермаркет «Сільпо» у ТЦ Sodova. Це вже двадцятий «Сільпо» у місті Лева, торговельна площа становить 1219 кв.м.
Новий «Сільпо» виконаний у стилі неофолк. Візуальний стиль нового магазину базується на українській традиційній стилістиці, яка є уособленням прагнення до прекрасного: гармонійного життя людини й природи, бажання добра своїй сім’ї та своєму народові, що поєднується з цифровою естетикою. Над концепцією дизайну магазину працював митець та технологічний художник Roman Chizz. Він досліджує українську візуальну спадщину, тому його творчість – це симбіоз орнаментики та штучного інтелекту.
Ті, хто вже відвідав цей «Сільпо» отримали новий візуальний досвід та розширили горизонти розуміння орнаментальної символіки. У магазині представлені різні елементи традиційного мистецтва: мотанки, ружі, свищик, старовинна іграшка-свисток.
При побудові деяких композицій в інтер’єрі було використане українське традиційне бродівське письмо — це одна з методик кодування текстової інформації за допомогою орнаментів, також відома як текстова вишивка. У стрічці шифрування закодоване послання: «Як не можна спинити річку, що, зламавши кригу навесні, бурхливо несеться до моря, так не можна спинити націю, що ламає свої кайдани, прокинувшись до життя».