Морозиво, кебаб, охолоджувальні напої: найпопулярніші замовлення українців у сервісі доставки
17 Сер 2023, 11:08

Морозиво, кебаб, охолоджувальні напої: найпопулярніші замовлення українців у сервісі доставки

5,2 тонни морозива, 5,5 тонни льоду та 84 тисячі літрів охолоджувальних напоїв замовили українці в застосунку Glovo за перші два місяці літа. На основі даних за період з червня по липень 2023 року компанія Glovo підготувала сезонну інфографіку та ділиться найцікавішими фактами.  

Улюблені страви. Влітку українці найчастіше замовляють в Glovo кебаб, особливо на вечерю. На сніданок українці вибирають круасан «Філадельфія з лососем», а обідати полюбляють локшиною з куркою. До п’ятірки улюблених страв також увійшли круасан «Цезар з куркою» та салат «Цезар». Найпопулярнішим десертом виявився баскський чизкейк.

Замовлення із супермаркетів. Продукти, які найчастіше замовляють у Glovo влітку, — це сезонні овочі-фрукти: черешня, томати та молода картопля, які займають перше, четверте та п’яте місця за популярністю. Друге і третє місце посідають банани та куряче філе. З напоїв найбільше замовляють воду, пиво «Corona», Coca-Cola, енергетичні напої та біле сухе вино.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Морозиво, лід і охолоджувальні напої. Glovo став справжнім рятівником українців від літньої спеки. За червень та липень українці замовили у Glovo понад 5,2 тонни морозива — це близько 70 000 пачок. У літні місяці користувачі Glovo замовляють на 55% більше морозива у порівнянні з іншими місяцями. Серед найпопулярніших видів морозива — ріжок зі згущеним молоком, морозиво «Snickers» та ріжок з абрикосовою та вишневою начинкою.

Водночас кур’єри Glovo доставили 5,5 тонни льоду за два місяці. Кожного літнього місяця користувачі замовляють в 7 разів більше льоду, ніж в будь-який інший сезон.

Серед охолоджувальних напоїв найбільший попит мають солодкі газовані напої, лимонади, соки та фреші. Близько 84 тисяч літрів цих напоїв замовили в Glovo у червні-липні 2023 року. Улюбленим напоєм українців цього літа стала Coca-Cola, а лимонади обирали з такими смаками, як вишня, класичний та манго. Крім того, втричі зріс попит на комбучу цього літа у порівнянні з минулим. 

Сезонні товари. Від пекучого сонця користувачі Glovo рятуються сонцезахисними кремами — кількість замовлень цієї категорії виросла у 6 разів. Гігієнічні серветки ж стали замовлять у 2 рази частіше. 

Дитячі товари, квіти, зоотовари. До Дня захисту дітей кількість замовлень у категорії дитячих товарів зросла +32%. 

Вихід фільму «Barbie» спричинив бум і в застосунку Glovo — у липні, коли стрічка була в прокаті, попит на іграшки цього бренду зріс у 2,5 раза. Це демонструє, як події та тренди можуть впливати на споживчу популярність товарів або категорій.

Цікавою тенденцією є стрімкий розвиток категорії зоотоварів, продажі товарів у якій зросли на 40%. Наразі кожне третє замовлення в категорії «Магазини» стосується саме товарів для домашніх тварин. Також Glovo відзначає, що більшість користувачів, що замовляють зоотовари в  застосунку, — власники котиків.

Кожне 8-ме замовлення в застосунку — квіти, а вартість найдорожчого букету в липні перевищила 6 тисяч гривень. 

Коли найчастіше замовляють? Найспекотніший час для замовлень влітку — з 12 до 14 години та з 18 до 21 години в п’ятницю, суботу та неділю. 

Розкажіть друзям про новину