04 Жов 2023, 17:03

Моніка Левінскі випустила соцрекламу про найпоширенішу форму булінгу

Моніка Левінскі, громадська активістка, режисерка та редакторка журналу Vanity Fair, випустила нову соціальну рекламу, яка викриває невблаганного кривдника, якого рідко притягують до відповідальності, — самих себе.

Фільм під назвою «Stand up to Yourself» вийшов у рамках Національного місяця запобігання булінгу — кампанії, що проводиться протягом жовтня з метою освіти та підвищення обізнаності про запобігання булінгу.

Ролик Левінскі висвітлив часто недооцінену, але поширену форму булінгу — негативну самооцінку. Згідно з опитуванням, проведеним у рамках цієї ініціативи, 74% дорослих кажуть, що вони є своїм найгіршим критиком, тоді як більшість (55%) визнають, що їхні негативні думки заважають їм досягти успіху в житті.

У фільмі люди зачитали вголос болючі та образливі слова. Вони роблять це з помітними труднощами через тяжкість своїх слів. Пізніше вони визнали, що вони ніколи б не сказали ці речі комусь іншому, а скоріше, це їхні власні негативні почуття щодо самих себе.

Левінскі терпіла безперервне поливання брудом і нападки протягом 25 років після її роману з колишнім президентом Біллом Клінтоном. Біль її минулого тепер є її метою з цією новою кампанією і багатьма зусиллями по боротьбі з булінгом.

«Для Місяця запобігання булінгу 2023 року я хотіла дослідити творчу концепцію, яка б зосередилася на аспектах психічного здоров’я, пов’язаних із булінгом, особливо після пандемії. Можливо, наші найінтимніші стосунки — це ті, які ми маємо з самими собою», — сказала Левінскі.

«Вправа, у якій я брала участь понад десять років тому, з написання списку негативних речей, які я говорила собі, а потім зачитування їх вголос, стала тривожним дзвіночком, який змусив мене усвідомити, наскільки я була жорстокою — я розмовляла із собою так, як ніколи не розмовляла би з людиною, яку люблю. Ця соціальна реклама має на меті змінити наше ставлення до негативної самооцінки, визнаючи, що найбільший кривдник, якого ми можемо знати, на жаль, той, що живе у нас в голові. І хоча ми ніколи не зможемо повністю викорінити внутрішнього кривдника, ми можемо частіше вгамовувати його і бути добрішими до себе».

Кампанія була задумана та розроблена креативним агентством Mischief @ No Fixed Address, а комунікаційна компанія Dini von Mueffling Communications займалася піаром.

Розкажіть друзям про новину