Моніка Левінскі, громадська активістка, режисерка та редакторка журналу Vanity Fair, випустила нову соціальну рекламу, яка викриває невблаганного кривдника, якого рідко притягують до відповідальності, — самих себе.
Фільм під назвою «Stand up to Yourself» вийшов у рамках Національного місяця запобігання булінгу — кампанії, що проводиться протягом жовтня з метою освіти та підвищення обізнаності про запобігання булінгу.
Ролик Левінскі висвітлив часто недооцінену, але поширену форму булінгу — негативну самооцінку. Згідно з опитуванням, проведеним у рамках цієї ініціативи, 74% дорослих кажуть, що вони є своїм найгіршим критиком, тоді як більшість (55%) визнають, що їхні негативні думки заважають їм досягти успіху в житті.
У фільмі люди зачитали вголос болючі та образливі слова. Вони роблять це з помітними труднощами через тяжкість своїх слів. Пізніше вони визнали, що вони ніколи б не сказали ці речі комусь іншому, а скоріше, це їхні власні негативні почуття щодо самих себе.
Левінскі терпіла безперервне поливання брудом і нападки протягом 25 років після її роману з колишнім президентом Біллом Клінтоном. Біль її минулого тепер є її метою з цією новою кампанією і багатьма зусиллями по боротьбі з булінгом.
«Для Місяця запобігання булінгу 2023 року я хотіла дослідити творчу концепцію, яка б зосередилася на аспектах психічного здоров’я, пов’язаних із булінгом, особливо після пандемії. Можливо, наші найінтимніші стосунки — це ті, які ми маємо з самими собою», — сказала Левінскі.
«Вправа, у якій я брала участь понад десять років тому, з написання списку негативних речей, які я говорила собі, а потім зачитування їх вголос, стала тривожним дзвіночком, який змусив мене усвідомити, наскільки я була жорстокою — я розмовляла із собою так, як ніколи не розмовляла би з людиною, яку люблю. Ця соціальна реклама має на меті змінити наше ставлення до негативної самооцінки, визнаючи, що найбільший кривдник, якого ми можемо знати, на жаль, той, що живе у нас в голові. І хоча ми ніколи не зможемо повністю викорінити внутрішнього кривдника, ми можемо частіше вгамовувати його і бути добрішими до себе».
Кампанія була задумана та розроблена креативним агентством Mischief @ No Fixed Address, а комунікаційна компанія Dini von Mueffling Communications займалася піаром.