McDonald’s представив меню, натхнене «Грою в кальмара»
11 Гру 2024, 10:53

McDonald’s представив меню, натхнене «Грою в кальмара»

Напередодні виходу другого сезону «Гри в кальмара» McDonald’s Australia та Netflix вперше у світі запустили нове меню «Squid Game Meal», яке втілює в життя захоплююче випробування Dalgona Candy Challenge.

Кампанія «Dare to Play» використовує світову популярність «Гри в кальмара», надаючи фанатам можливість взяти участь в інтерактивній версії одного з найбільш культових та вірусних випробувань шоу, де можна виграти захоплюючі призи.

Ексклюзивне меню включає 10 Чикен МакНагетс з корейським соусом барбекю, картоплю фрі та напій, упаковані в коробку, прикрашену знаковими символами та персонажами культового серіалу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Коробка містить QR-код, який надає доступ до гри, де гравці змагаються на час, щоб виконати завдання Dalgona Candy Challenge. Однак McDonald’s замінив форму цукерки-парасольки на більш складну — у вигляді літери «М» із золотими арками. Ті, хто досягне успіху, матимуть шанс виграти ексклюзивні кобрендовані товари, а головний приз — 100 000 доларів — дістанеться одному щасливчику.

Мобільна гра також містить ролик із ефектом присутності, який переосмислює ключові моменти з культової сцени, включаючи оригінальний голос Чон Йон Су в ролі інструктора гри.

Розкажіть друзям про новину