Напередодні виходу другого сезону «Гри в кальмара» McDonald’s Australia та Netflix вперше у світі запустили нове меню «Squid Game Meal», яке втілює в життя захоплююче випробування Dalgona Candy Challenge.
Кампанія «Dare to Play» використовує світову популярність «Гри в кальмара», надаючи фанатам можливість взяти участь в інтерактивній версії одного з найбільш культових та вірусних випробувань шоу, де можна виграти захоплюючі призи.
Ексклюзивне меню включає 10 Чикен МакНагетс з корейським соусом барбекю, картоплю фрі та напій, упаковані в коробку, прикрашену знаковими символами та персонажами культового серіалу.
Коробка містить QR-код, який надає доступ до гри, де гравці змагаються на час, щоб виконати завдання Dalgona Candy Challenge. Однак McDonald’s замінив форму цукерки-парасольки на більш складну — у вигляді літери «М» із золотими арками. Ті, хто досягне успіху, матимуть шанс виграти ексклюзивні кобрендовані товари, а головний приз — 100 000 доларів — дістанеться одному щасливчику.
Мобільна гра також містить ролик із ефектом присутності, який переосмислює ключові моменти з культової сцени, включаючи оригінальний голос Чон Йон Су в ролі інструктора гри.