24 Тра 2024, 12:53

McDonald’s зобразив ранкову магію клієнтів McCafé

Цього року McDonald’s Canada у співпраці з креативним агентством Cossette представив кампанію «Golden Mornings with McCafé» — яскраву ініціативу, покликану покращити ранкову рутину канадців.

Черпаючи натхнення в новій упаковці McCafé, Cossette представило серію креативів «Rise and Shine», яка демонструє, що McDonald’s Canada залишається найкращим вибором для тих, хто прагне чудового початку свого дня.

Центральним елементом цієї кампанії є приваблива рекламна пропозиція — сніданок всього за $4 плюс податок, що заохочує любителів кави розпочинати свій ранок з McCafé.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Кожен візуальний образ зображує відвідувачів McCafé у звичайних, повсякденних ситуаціях: бізнесмена, що переходить вулицю, студента, що прямує на заняття, будівельників у дії, пару, що насолоджується зимовими розвагами. Завдяки сходу сонця промінь світла падає на ці сцени, демонструючи, як McCafé прикрашає ранок. Цей сонячний промінь також нагадує знакові золоті арки з логотипу McDonald’s і додає трохи ранкової магії до вражень клієнтів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео