McDonald’s знову закликав підняти брови та зробити перерву у різдвяному ролику
10 Лис 2023, 13:54

McDonald’s знову закликав підняти брови та зробити перерву у різдвяному ролику

McDonald’s продовжує кампанію «Raise Your Arches», що стартувала в січні 2023 року, різдвяною рекламою, створеною агентством Leo Burnett UK, і запросив британців у цей святковий період запитати друзів, родину та колег: «Хочеш до McDonald’s?».

Новина за темою
McDonald’s показав, що достатньо жесту, щоб запросити когось перекусити

У цьогорічній різдвяній рекламі святкує маленькі моменти звільнення, які може подарувати запрошення до McDonald’s у святковий період. Ролик «Fancy a McDonald’s Christmas?» показав, наскільки непереборним є запрошення до McDonald’s. Люди тікають із нудних різдвяних вечірок в офісі, із жахливих дитячих вистав, із перукарень та інших місць для того, щоб провести час у ресторані мережі. Натовп крокує містом, а інші групи людей з такою ж ідеєю піднімають брови і покидають свої святкові зібрання, щоб приєднатися до нього, включно з Сантою.

Режисером ролика виступив Шеннон Мерфі, відомий завдяки серіалу «Вбиваючи Єву», а саундтреком стала культова пісня 80-х років «Jump» гурту Van Halen.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія «Fancy a McDonald’s Christmas?» підтримується кампанією в соціальних мережах, включаючи інноваційний фільтр для Snapchat, який дає можливість всім бажаючим приміряти вбрання з фільму, піднявши свої «арки». Крім того, бренд запустить 30-денну акцію у своєму застосунку, яка дозволить клієнтам виграти їжу та сувеніри, включаючи спеціальний випуск Crocs, прикрашений брендингом McDonald’s.

Джеймс Міллерс та Ендрю Лонг, креативні партнери Leo Burnett UK, зазначили:«На початку 2023 року ми перетворили просте підняття брів на запрошення до McDonald’s. Тож, що може бути кращим способом завершити рік, ніж повернути цю культову акцію на Різдво? Ця кампанія має на меті подарувати трохи радості, відсвяткувавши всі ті важливі моменти звільнення у святковий період».

Ця частина кампанії бренду знаменує собою третю ітерацію кампанії «Raise Your Arches». Попередня частина вийшла влітку та зобразила відпочивальників, що втомились від спеки та дороги.

Розкажіть друзям про новину