04 Сер 2023, 10:17

McDonald’s знову закликав до жестів у літньому ролику

Режисер кінодрами «Найвеличніший шоумен» Майкл Грейсі об’єднався з Leo Burnett для продовження кампанії McDonald’s «Raise Your Arches».

Мережа ресторанів фаст-фуду McDonald’s представила продовження популярної рекламної кампанії, яка вперше вийшла на екрани у січні.

Новина за темою
McDonald’s показав, що достатньо жесту, щоб запросити когось перекусити

У ролику «Next stop, McDonald’s» черги відпочивальників, які зупинились на червоне світло у спекотний день. І той самий жест, рух бровами, закликав всіх відвідати найбоижчий ресторан McDonald’s.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Як і в попередній ітерації, протягом усього ролика немає жодного брендингу компанії, аж до самого кінця, коли на екрані з’являються золоті арки та напис «Хочеш McDonald’s?».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео