McDonald’s запустив рекламну кампанію, в якій, що є незвичним для бренду кроком, вирішив не показувати ні свого ресторану, ні їжі.
Ролик «Raise Your Arches», створений агенцією Leo Burnett, побудований на ідеї, що запрошення взяти щось із McDonald’s настільки універсально, що його можна передати простим рухом брови.
Кампанія, орієнтована на соціальні мережі, відзначає цей досвід серією рекламних оголошень і активацій, спрямованих на те, щоб нація підняла свої брови і приєдналася.
Мішель Грем-Клер, директор з маркетингу McDonald’s у Великій Британії та Ірландії, сказала: «У важкі часи наше запрошення McDonald’s «Raise Your Arches» дає нації невеликий, але такий необхідний момент, щоб розслабитися та відчути себе добре. Ми сподіваємось, що кампанія підніме брови та посмішки по всій країні, і я не можу дочекатися, коли всі візьмуть участь».
У соціальних мережах компанія створила спеціальні лінзи для Snapchat та Instagram, які будуть піднімати брови користувачів, сподіваючись, що люди будуть використовувати їх, щоб запросити своїх друзів до McDonald’s.
Діджитал захоплення золотих арок McDonald’s у двох ресторанах побачать обрізану та анімовану літеру «М», що повторює підняті брови, як у ролику.
Захід буде підкріплений щедрою рекламною акцією діджитал продажу, розробленою TMS, щоб стимулювати завантаження додатків та надавати клієнтам пропозиції та винагороди протягом двох тижнів, починаючи з «Блакитного понеділка» (16 січня).
Протягом наступних 12 місяців кампанію буде розширено на міжнародному рівні, і до руху приєднаються майже 40 ринків по всьому світу.