McDonald’s перетворив рахунки за вишукані страви на ситі шлунки
01 Бер 2024, 13:29

McDonald’s перетворив рахунки за вишукані страви на ситі шлунки

McDonald’s UAE запустив акцію «After-Dinner Dinner» для голодних відвідувачів ресторанів високої кухні, які залишилися не лише з порожнім гаманцем, а й з порожнім шлунком після того, як потішили себе вишуканими стравами.

У деяких ресторанах McDonald’s в Дубаї споживачі могли просто пред’явити на касі свій дорогий рахунок за вишукані страви в обмін на їжу, яка б їх по-справжньому задовольнила, перетворивши їхні незадовільні вечері у вишуканих ресторанах на приємні моменти.

Ідея належить креативному агентству FP7McCann Dubai, яке вперше помітило поведінку клієнтів і вирішило переманити клієнтів вишуканих ресторанів з їхніх звичних місць проведення часу та відправити їх до McDonald’s. Геотаргетовані оголошення сповіщали споживачів про те, що за рогом є справді ситна їжа.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Головний креативний директор FP7McCann Федеріко Фанті сказав: «Я завжди йшов до McDonald’s після якогось заходу або прогулянки, тому що мені була гарантована смачна їжа та гарний час. Тому, коли команда помітила, що ми всі робимо одне й те саме, ми зрозуміли, що тут є глибока ідея. Той факт, що саме рахунок за вишукану їжу розблокував акцію, зробив її дотепною та цікавою».

Розкажіть друзям про новину