McDonald’s, Pantene, Uber та інші об’єднались та перезняли свої рекламні ролики
20 Вер 2023, 12:06

McDonald’s, Pantene, Uber та інші об’єднались та перезняли свої рекламні ролики

10 найвідоміших австралійських брендів об’єдналися у спробі покращити репрезентацію людей з інвалідністю за допомогою реклами, яку неможливо проігнорувати, «Unignorable Adbreak», що була запущена на телебаченні у прайм-тайм.

Коаліція замінила ключові сцени зі звичайної реклами брендів, включивши в них людину з інвалідністю, в рамках ініціативи «Shift 20», яку очолив Dylan Alcott Foundation, і яка спрямована на збільшення представленості, інклюзії та доступності людей з інвалідністю в австралійській рекламі та медіа.

Австралійці з інвалідністю складають майже 20% населення, проте в рекламі вони представлені лише в 1% випадків.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Партнери фонду, серед яких бренди AAMI, ANZ, Bonds, Kia, McDonald’s, Nib, Oral-B, Pantene, Uber, Weet-Bix, TikTok, Tourism Australia та Virgin Australia, запустили свої змінені ролики.

Раян Фіцджеральд, виконавчий креативний директор агентства Special, сказав: «Коли ми вперше почали говорити з фондом про цю проблему, ми знали, що це не може бути просто просвітницькою роботою. Нам потрібно було зробити щось сміливе, щоб заявити про себе і, що важливіше, створити реальні зміни з довготривалим впливом. Змінити щось, що вже було, і включити людину з інвалідністю — це простий, але потужний спосіб підкреслити, що люди з інвалідністю можуть легко виконувати ті ж самі ролі, що й інші. Незалежно від того, чи це зміна знакового обличчя бренду, представників бренду або просто персонажів історій, які ми розповідаємо, наша індустрія має потужну позицію, щоб надіслати повідомлення 20% Австралії, які до цього часу залишалися в основному невидимими, щоб сказати «ми бачимо вас».

«Окрім «Unignorable Adbreak», ініціатива Shift 20 є важливою частиною забезпечення довготривалих змін у цьому просторі. Організація покликана встановити стандарт того, як має виглядати репрезентація людей з інвалідністю, і надати іншим інструменти та ресурси, щоб впливати на ситуацію».

У зйомках брали участь як талановиті актори, так і члени знімальної групи з інвалідністю.

Було створено спеціальний веб-сайт, який надає брендам доступ до найкращих практик для створення більш доступних та інклюзивних комунікацій. Бренди можуть зареєструватися та дізнатися більше про ініціативу Shift 20 на сайті проекту і стати частиною змін.

Кампанія розгортається на телебаченні, зовнішній рекламі, в кінотеатрах, оплачуваних медіа, соціальних мережах та диджиталі.

Розкажіть друзям про новину