McDonald’s, Pantene, Uber та інші об’єднались та перезняли свої рекламні ролики
20 Вер 2023, 12:06

McDonald’s, Pantene, Uber та інші об’єднались та перезняли свої рекламні ролики

10 найвідоміших австралійських брендів об’єдналися у спробі покращити репрезентацію людей з інвалідністю за допомогою реклами, яку неможливо проігнорувати, «Unignorable Adbreak», що була запущена на телебаченні у прайм-тайм.

Коаліція замінила ключові сцени зі звичайної реклами брендів, включивши в них людину з інвалідністю, в рамках ініціативи «Shift 20», яку очолив Dylan Alcott Foundation, і яка спрямована на збільшення представленості, інклюзії та доступності людей з інвалідністю в австралійській рекламі та медіа.

Австралійці з інвалідністю складають майже 20% населення, проте в рекламі вони представлені лише в 1% випадків.

Партнери фонду, серед яких бренди AAMI, ANZ, Bonds, Kia, McDonald’s, Nib, Oral-B, Pantene, Uber, Weet-Bix, TikTok, Tourism Australia та Virgin Australia, запустили свої змінені ролики.

Раян Фіцджеральд, виконавчий креативний директор агентства Special, сказав: «Коли ми вперше почали говорити з фондом про цю проблему, ми знали, що це не може бути просто просвітницькою роботою. Нам потрібно було зробити щось сміливе, щоб заявити про себе і, що важливіше, створити реальні зміни з довготривалим впливом. Змінити щось, що вже було, і включити людину з інвалідністю — це простий, але потужний спосіб підкреслити, що люди з інвалідністю можуть легко виконувати ті ж самі ролі, що й інші. Незалежно від того, чи це зміна знакового обличчя бренду, представників бренду або просто персонажів історій, які ми розповідаємо, наша індустрія має потужну позицію, щоб надіслати повідомлення 20% Австралії, які до цього часу залишалися в основному невидимими, щоб сказати «ми бачимо вас».

«Окрім «Unignorable Adbreak», ініціатива Shift 20 є важливою частиною забезпечення довготривалих змін у цьому просторі. Організація покликана встановити стандарт того, як має виглядати репрезентація людей з інвалідністю, і надати іншим інструменти та ресурси, щоб впливати на ситуацію».

У зйомках брали участь як талановиті актори, так і члени знімальної групи з інвалідністю.

Було створено спеціальний веб-сайт, який надає брендам доступ до найкращих практик для створення більш доступних та інклюзивних комунікацій. Бренди можуть зареєструватися та дізнатися більше про ініціативу Shift 20 на сайті проекту і стати частиною змін.

Кампанія розгортається на телебаченні, зовнішній рекламі, в кінотеатрах, оплачуваних медіа, соціальних мережах та диджиталі.

Розкажіть друзям про новину