McDonald’s адаптував свій сервіс доставки їжі для людей із дальтонізмом
13 Жов 2023, 14:43

McDonald’s адаптував свій сервіс доставки їжі для людей із дальтонізмом

З метою зробити замовлення їжі приємнішим і простішим для людей із порушенням сприйняття кольору McDonald’s India (W&S) запустив нову функцію у своєму застосунку McDelivery та вебсайті.

У рамках ініціативи EatQual 2.0 користувачі можуть отримати доступ до оновленої функції, просто оновивши застосунок McDelivery та вебсайт. Люди, які не розрізняють кольори, можуть вибрати один з трьох варіантів посилення кольору: зелений-червоний, червоний-зелений і синьо-жовтий.

Застосунок і вебсайт використовують спеціальний алгоритм для відображення меню в кольорах, які підходять для користувача. Це дозволяє людям із дальтонізмом бачити реальні кольори їжі та напоїв і приймати більш обґрунтовані рішення про те, що вони хочуть замовити.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щоб підвищити обізнаність про нову функцію, бренд також представив зворушливий ролик, який дає уявлення про дальтонізм і пояснює, як ця функція в McDelivery допоможе споживачам із порушенням сприйняття кольору покращити їхній досвід перегляду улюблених бургерів у застосунку McDelivery та на вебсайті перед тим, як зробити замовлення.

Щоб забезпечити ширше охоплення кампанії, McDonald’s співпрацював з коміком та інфлюенсером Кенні Себастьяном у цій ініціативі, який сам страждає на дальтонізм.

Він сказав: «Я дуже радий співпрацювати з таким культовим брендом, як McDonald’s, у цій ініціативі, яка робить його послуги більш інклюзивними та легкодоступними для таких людей, як я. Я впевнений, що McDonald’s зможе зробити свої послуги більш доступними для таких людей, як я, які не розрізняють кольори. Я впевнений, що тепер у McDelivery стане легше орієнтуватися. Я з нетерпінням чекаю можливості переглядати зображення смачних страв у застосунку перед тим, як зробити свій вибір».

Рахул Метью, креативний директор DDB Mudra Group, поділився: «Ми завжди вважали, що EatQual — це більше, ніж просто кампанія; це шлях, на якому знаходиться McDonald’s. З кожним втручанням ми сподіваємося покращити досвід споживання їжі, зробивши його трохи більш рівним для всіх. Саме тому ми тісно співпрацюємо з громадою, яка допомагає нам зрозуміти, чого їм бракує і як ми можемо заповнити цю прогалину».

McDonald’s India розпочав шлях EatQual у 2020 році, щоб покращити доступність та інклюзивність для людей з різними видами інвалідності, і з того часу робить рішучі кроки у цьому напрямку.

Бренд запустив цю ініціативу у Всесвітній день зору, підвищивши обізнаність про кампанію за допомогою панельної дискусії за участю відомого офтальмолога доктора Хемаліні Самант, фотографа Аніруддха Котарі, у якого також є порушення зору, та Арвінда РП, директор з маркетингу McDonald’s India (W&S).

Розкажіть друзям про новину