McDonald’s адаптував свій сервіс доставки їжі для людей із дальтонізмом
13 Жов 2023, 14:43

McDonald’s адаптував свій сервіс доставки їжі для людей із дальтонізмом

З метою зробити замовлення їжі приємнішим і простішим для людей із порушенням сприйняття кольору McDonald’s India (W&S) запустив нову функцію у своєму застосунку McDelivery та вебсайті.

У рамках ініціативи EatQual 2.0 користувачі можуть отримати доступ до оновленої функції, просто оновивши застосунок McDelivery та вебсайт. Люди, які не розрізняють кольори, можуть вибрати один з трьох варіантів посилення кольору: зелений-червоний, червоний-зелений і синьо-жовтий.

Застосунок і вебсайт використовують спеціальний алгоритм для відображення меню в кольорах, які підходять для користувача. Це дозволяє людям із дальтонізмом бачити реальні кольори їжі та напоїв і приймати більш обґрунтовані рішення про те, що вони хочуть замовити.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб підвищити обізнаність про нову функцію, бренд також представив зворушливий ролик, який дає уявлення про дальтонізм і пояснює, як ця функція в McDelivery допоможе споживачам із порушенням сприйняття кольору покращити їхній досвід перегляду улюблених бургерів у застосунку McDelivery та на вебсайті перед тим, як зробити замовлення.

Щоб забезпечити ширше охоплення кампанії, McDonald’s співпрацював з коміком та інфлюенсером Кенні Себастьяном у цій ініціативі, який сам страждає на дальтонізм.

Він сказав: «Я дуже радий співпрацювати з таким культовим брендом, як McDonald’s, у цій ініціативі, яка робить його послуги більш інклюзивними та легкодоступними для таких людей, як я. Я впевнений, що McDonald’s зможе зробити свої послуги більш доступними для таких людей, як я, які не розрізняють кольори. Я впевнений, що тепер у McDelivery стане легше орієнтуватися. Я з нетерпінням чекаю можливості переглядати зображення смачних страв у застосунку перед тим, як зробити свій вибір».

Рахул Метью, креативний директор DDB Mudra Group, поділився: «Ми завжди вважали, що EatQual — це більше, ніж просто кампанія; це шлях, на якому знаходиться McDonald’s. З кожним втручанням ми сподіваємося покращити досвід споживання їжі, зробивши його трохи більш рівним для всіх. Саме тому ми тісно співпрацюємо з громадою, яка допомагає нам зрозуміти, чого їм бракує і як ми можемо заповнити цю прогалину».

McDonald’s India розпочав шлях EatQual у 2020 році, щоб покращити доступність та інклюзивність для людей з різними видами інвалідності, і з того часу робить рішучі кроки у цьому напрямку.

Бренд запустив цю ініціативу у Всесвітній день зору, підвищивши обізнаність про кампанію за допомогою панельної дискусії за участю відомого офтальмолога доктора Хемаліні Самант, фотографа Аніруддха Котарі, у якого також є порушення зору, та Арвінда РП, директор з маркетингу McDonald’s India (W&S).

Розкажіть друзям про новину