Мамо, я в шапці: вдягаємо домашніх улюбленців у рожеву шапку разом із MMR
16 Тра 2022, 17:13

Мамо, я в шапці: вдягаємо домашніх улюбленців у рожеву шапку разом із MMR

На честь перемоги гурту KALUSH Orchestra на цьогорічному конкурсі Євробачення українські бренди розпочали флешмоб — додали до своїх лого рожеву панаму, яка тепер відома всій Європі.

MMR пропонує вдягнути своїх домашніх улюбленців у віртуальну брендовану шапочку KALUSH. Просто збережіть картинку нижче та скористайтеся фотошопом. Результат надсилайте нам у форматі png/jpeg на [email protected] 🤠

У темі листа пишіть «KALUSH флешмоб та ім’я тваринки» (Приклад: KALUSH флешмоб Чоко). Також у листі представтеся — ім’я, прізвище, посада/сфера роботи (можна також зазначити вашу компанію по бажанню). Дедлайн відправки фото — середа 18 травня 16:00.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Приклад фото:

На фото кішка Чоко

Скоро опублікуємо добірку креативів на онлайн-сторінках MMR 💗

Розкажіть друзям про новину