Мамо, я в шапці: вдягаємо домашніх улюбленців у рожеву шапку разом із MMR
16 Тра 2022, 17:13

Мамо, я в шапці: вдягаємо домашніх улюбленців у рожеву шапку разом із MMR

На честь перемоги гурту KALUSH Orchestra на цьогорічному конкурсі Євробачення українські бренди розпочали флешмоб — додали до своїх лого рожеву панаму, яка тепер відома всій Європі.

MMR пропонує вдягнути своїх домашніх улюбленців у віртуальну брендовану шапочку KALUSH. Просто збережіть картинку нижче та скористайтеся фотошопом. Результат надсилайте нам у форматі png/jpeg на [email protected] 🤠

У темі листа пишіть «KALUSH флешмоб та ім’я тваринки» (Приклад: KALUSH флешмоб Чоко). Також у листі представтеся — ім’я, прізвище, посада/сфера роботи (можна також зазначити вашу компанію по бажанню). Дедлайн відправки фото — середа 18 травня 16:00.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Приклад фото:

На фото кішка Чоко

Скоро опублікуємо добірку креативів на онлайн-сторінках MMR 💗

Розкажіть друзям про новину

Нове відео