Мадридський метрополітен випустив колекцію кросівок до свого ювілею
29 Жов 2024, 10:40

Мадридський метрополітен випустив колекцію кросівок до свого ювілею

Мадридський метрополітен у співпраці з дизайнером TitoCustoms випустив лімітовану серію кросівок, натхнених естетикою транспорту та його маршрутами, щоб відзначити своє 105-річчя.

Кросівки мають червоні, білі та сині кольори метрополітену, а також його легендарний логотип. Але по-справжньому унікальним це взуття робить устілка з картою ліній, а також невеликий код, вбудований в язичок, який дозволяє завантажити застосунок метро, отримати доступ до карти мережі і навіть пограти у відеогру про знамениту станцію-привид Чамбері.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Metro de Madrid (@metro_madrid)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

З цієї особливої нагоди керівниця автономної громади Мадрида Ізабель Діас Аюсо зробила значний внесок у популяризацію цих кросівок, взувши їх на подію, присвячену подвійному святкуванню: її власному дню народження та дню народження метрополітену.

Кросівки були доступні на сайті метрополітену за ціною 94,95 євро. 105 пар, виготовлених на честь ювілею, були буквально розпродані за кілька годин.

Розкажіть друзям про новину