Мадридський метрополітен випустив колекцію кросівок до свого ювілею
29 Жов 2024, 10:40

Мадридський метрополітен випустив колекцію кросівок до свого ювілею

Мадридський метрополітен у співпраці з дизайнером TitoCustoms випустив лімітовану серію кросівок, натхнених естетикою транспорту та його маршрутами, щоб відзначити своє 105-річчя.

Кросівки мають червоні, білі та сині кольори метрополітену, а також його легендарний логотип. Але по-справжньому унікальним це взуття робить устілка з картою ліній, а також невеликий код, вбудований в язичок, який дозволяє завантажити застосунок метро, отримати доступ до карти мережі і навіть пограти у відеогру про знамениту станцію-привид Чамбері.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Metro de Madrid (@metro_madrid)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

З цієї особливої нагоди керівниця автономної громади Мадрида Ізабель Діас Аюсо зробила значний внесок у популяризацію цих кросівок, взувши їх на подію, присвячену подвійному святкуванню: її власному дню народження та дню народження метрополітену.

Кросівки були доступні на сайті метрополітену за ціною 94,95 євро. 105 пар, виготовлених на честь ювілею, були буквально розпродані за кілька годин.

Розкажіть друзям про новину