Liquid Death випустив «морозиво», яке можна пити
14 Сер 2024, 11:27

Liquid Death випустив «морозиво», яке можна пити

Бренд морозива Van Leeuwen за останні кілька років співпрацював з безліччю брендів та артистів над різноманітними смаками морозива: Kraft Mac N’ Cheese, Hidden Valley Ranch, Uber One тощо.

Але тепер виробник консервованої води Liquid Death перевертає сценарій. Разом з Van Leeuwen він випустив нову лімітовану серію газованої води Hot Fudge Sundae.

Це перший раз, коли Liquid Death працює з іншим брендом над створенням нового смаку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рекламний ролик Hot Fudge Sundae — це пародія на рекламу пива, але замість випивки — вершкове розтоплене морозиво, що витікає через лійки та бляшанки.

«Ми прагнемо зробити здорові напої більш веселими, — сказав віцепрезидент Liquid Death з маркетингу Грег Фасс. — Тому об’єднання з Van Leeuwen для створення першого 20-калорійного гарячого санде з помадкою, яке можна пити, було ідеальним рішенням».

Hot Fudge Sundae коштує $13.99 і її можна придбати на Amazon, у TikTok Shop Liquid Death та в магазинах Van Leeuwen по всій території США.

Розкажіть друзям про новину