Lidl шукає людей, які продемонструють його мерч на музичних фестивалях
10 Чер 2024, 15:49

Lidl шукає людей, які продемонструють його мерч на музичних фестивалях

Мережа супермаркетів Lidl пропонує 3 суперфанатам шанс отримати £2500, якщо вони продемонструють їхній мерч на фестивалях цього літа.

Мережа супермаркетів шукає фанатів, які стануть їхніми «музами мерчу» в цьому фестивальному сезоні, шукаючи в соціальних мережах тих, хто ідеально одягне яскраву куртку в стилі 90-х, гумові чоботи, панами, бандани та інше.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У рамках угоди «музи» також отримають два VIP-квитки на фестивалі Tramlines, Boardmasters або Victorious.

Асортимент мерчу офіційно з’явиться в магазинах Lidl 13 червня.

Розкажіть друзям про новину