Lidl шукає людей, які продемонструють його мерч на музичних фестивалях
10 Чер 2024, 15:49

Lidl шукає людей, які продемонструють його мерч на музичних фестивалях

Мережа супермаркетів Lidl пропонує 3 суперфанатам шанс отримати £2500, якщо вони продемонструють їхній мерч на фестивалях цього літа.

Мережа супермаркетів шукає фанатів, які стануть їхніми «музами мерчу» в цьому фестивальному сезоні, шукаючи в соціальних мережах тих, хто ідеально одягне яскраву куртку в стилі 90-х, гумові чоботи, панами, бандани та інше.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У рамках угоди «музи» також отримають два VIP-квитки на фестивалі Tramlines, Boardmasters або Victorious.

Асортимент мерчу офіційно з’явиться в магазинах Lidl 13 червня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео