10 Чер 2024, 15:49

Lidl шукає людей, які продемонструють його мерч на музичних фестивалях

Мережа супермаркетів Lidl пропонує 3 суперфанатам шанс отримати £2500, якщо вони продемонструють їхній мерч на фестивалях цього літа.

Мережа супермаркетів шукає фанатів, які стануть їхніми «музами мерчу» в цьому фестивальному сезоні, шукаючи в соціальних мережах тих, хто ідеально одягне яскраву куртку в стилі 90-х, гумові чоботи, панами, бандани та інше.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

У рамках угоди «музи» також отримають два VIP-квитки на фестивалі Tramlines, Boardmasters або Victorious.

Асортимент мерчу офіційно з’явиться в магазинах Lidl 13 червня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео