Мешканці Чикаго можуть скуштувати страви, до складу яких входить особливий інгредієнт — кров.
Музей природної історії ім. Філда за творчої підтримки агенції Leo Burnett об’єднав зусилля з місцевими ресторанами для проведення кампанії «Blood Appétit» для відзначення виставки «Bloodsuckers: Legends to Leeches», на якій представлені реальні та вигадані істоти, що полюють на кров, щоб вижити.
Активація пропонує споживачам самим стати кровопивцями за допомогою таких страв, як корейська кров’яна ковбаса та кривавий шоколадний пиріг, створюючи новий тип імерсивного досвіду для збільшення відвідуваності виставки «Bloodsuckers: Legends to Leeches».
«Bloodsuckers — це така весела, креативна виставка, яка демонструє всіх цих різних тварин, що харчуються кров’ю, — сказала Меггі Голкомб, директорка з маркетингу та реклами Field Museum. — А ми знаємо, що кров використовується у стравах у багатьох культурах. Крім того, в Чикаго працюють одні з найкращих шеф-кухарів у світі, і ми подумали, що було б чудово співпрацювати, щоб запропонувати меню, яке дасть людям набагато більше спільного з кровопивцями на нашій виставці».
Партнерство привертає увагу до різноманітних місцевих ресторанів, включаючи Mott Street і Taqueria Chingon, а також Frontier і його шеф-кухаря Браяна Юпітера, який отримав багато нагород.
Після смачної вечері відвідувачі отримають код на знижку для відвідування виставки «Bloodsuckers: Legends to Leeches» у Музеї природної історії ім. Філда.