Коти атакували білборди Лондона заради ласощів
28 Бер 2025, 13:23

Коти атакували білборди Лондона заради ласощів

Сотні котів дряпають кігтями білборди бренду ласощів для котів DREAMIES у Лондоні, демонструючи, як далеко вони готові зайти, щоб дістати лапами ласощі. Ідея adam&eveDDB полягає в тому, що 3D-моделі котів атакують будівлі, щоб дістатися до гігантських пачок DREAMIES на білбордах, розміщених на вулицях Лондона.

Коти захоплюють локації, піднімаючись по водостічних трубах, повзаючи дахами та звисаючи з білбордів. Котиків зі склопластику, розмальованого вручну, було створено за допомогою 3D-візуалізації на основі поз реальних котів, які шукають ласощі DREAMIES.

Хала Сінно, бренд-директорка DREAMIES, MARS, зазначила: «Ми раді представити нову захоплюючу кампанію DREAMIES, натхненну простою істиною про те, що коти зроблять все заради наших неперевершено смачних ласощів. Наша мета — відзначити те, що робить котів такими особливими — підкреслити їхній розум, наполегливість, спритність та хитрість — риси, які нагадують нам про те, наскільки веселішим є життя, коли вони поруч».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ент Нельсон та Майк Сазерленд, головні креативні директори adam&eveDDB London, додали: «Коти можуть бути прохолодними, спокійними та зібраними, але покладіть поруч з ними пачку ласощів DREAMIES, і це буде зовсім інша історія. Ці особливі форми показують, на яку хитрість і винахідливість здатні наші котячі друзі, щоб роздобути ласощі».

Розкажіть друзям про новину