Київський Міжнародний Фестиваль Реклами продовжує традицію незалежного оцінювання рекламних проєктів безпосередньо представниками бізнесу та презентує склад журі блоку Client’s View. Цей блок — унікальна можливість дізнатися, як рекламні рішення оцінюють ті, для кого вони створюються.
Суддівська команда Client`s View:
- Голова журі — Сергій Костя, регіональний маркетинг-менеджер CEE, Asia, Bolt
- Аліна Кобець, медіа-директорка LUXE, L`Oreal DACH
- Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера
- Оксана Панкіна, директорка з комунікацій IDS Ukraine
- Ольга Папроцька, директорка із маркетингових комунікацій Нової пошти
- Євген Разуваєв, директор зі стратегічного маркетингу Star Brands Group
- Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ
- Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом Кернел
- Віталій Ткаченко, директор з маркетингу зовнішніх ринків ГК Нові продукти
Блок Client’s View сфокусований на креативності та оригінальності творчого підходу для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії, того чи іншого продукту або послуги. Його особливість — безпосереднє оцінювання конкурсних робіт маркетинг-директорами та фахівцями з комунікацій.
Кожен блок складається з таких категорій:
- Film, Radio & Audio
- Print, Outdoor & Design
- Digital & Mobile Advertising / Social Media & Influence
- Advertising Campaigns
Кожен блок складається з таких категорій:
- Consumer Goods / FMCG
- Healthcare
- Automotive
- Retail
- Travel, Leisure, Horeca, Culture & Education
- Media / Entertainment
- Consumer Services & B2B
- Politics & Government
- Non-Profit / Charity
Нагадуємо, що Regular Deadline — 1 квітня. Прийом робіт відкрито на сайті.
У рамках блоку Client`s View визначать не лише фіналістів та переможців конкурсів, але й окреме Grand Prix за найкращу роботу.