Diet Coke призначила супермодель Кейт Мосс своїм креативним директором.
Мосс працюватиме над кампанією Diet Coke «Love What You Love» до її 40-річчя.
Їй було доручено провести заходи бренду на Тижні моди у Лондоні, які стартують у вересні та мають ключове значення для його останньої кампанії та ювілейних планів. До них належать численні партнерські відносини та активації, у тому числі рекламна акція із призами, пов’язаними з модою.
Її призначення відбулося на фоні відродження знаменитих креативних директорів. Минулого року Pretty Little Thing призначив зірку реаліті-шоу «Острів кохання» Моллі-Мей Хейг креативним директором, Playboy вибрав Cardi B креативним директором своєї молодої платформи для інфлюенсерів, а Кендал Дженнер привернула загальну увагу, коли стала креативним директором люксового сегменту FWRD.
Історично індустрія не зважала на знаменитостей в якості креативних директорів, оскільки вважала їх піар-трюками.
Але Diet Coke заявила, що Мосс привнесе свою «естетичність і стиль» до бренду та допоможе йому співпрацювати з великою кількістю представників індустрії моди. Майкл Віллеке, директор з інтегрованого досвіду компанії Coca-Cola Company у Європі, сказав, що це призначення «продовжить багату історію співпраці Diet Coke з деякими найгучнішими іменами в галузі моди та культури».
«Цього літа ми продовжимо демонструвати позитивний настрій любителів дієтичної коли, і з Кейт біля керма надихнемо всіх прийняти позицію «Love What You Love», – додав Віллеке.