29 Лют 2024, 11:45

Кавомобіль LinkedIn надасть кар’єрні поради молодим фахівцям

У рамках нової бренд-кампанії соцмережа для пошуку і встановлення ділових контактів LinkedIn та креативна агенція VCCP London відкрили у Лондоні та Манчестері кавомобіль «LinkedIn Know-How To Go», де нададуть кар’єрні поради молодим фахівцям.

У кав’ярні буде спеціальне меню з назвами страв на корпоративному жаргоні, наприклад, «Blueberry Sky Thinking Muffin», «COPpuccino» та «Chime-in Chai Latte». Молоді спеціалісти можуть отримати ці страви безкоштовно, якщо зможуть вгадати, що вони означають (або принаймні спробують).

Поради кар’єрних експертів LinkedIn стосуватимуться того, як потрапити на роботу, розвиватись професіонально, що допоможе виділитись на ринку праці тощо.

У рамках кампанії VCCP також випустить серію контенту під керівництвом креатора Макса Баледжа, який проситиме публіку поділитися своїми «ноу-хау», що можуть допомогти іншим орієнтуватися у світі праці.

Нова кампанія бренду LinkedIn у Великобританії, орієнтована на професіоналів покоління Z — найбільш швидкозростаючу аудиторію LinkedIn. Дослідження LinkedIn показало, що хоча 86% професіоналів покоління Z у Великобританії відкриті до нових можливостей працевлаштування цього року, вони також є найменш впевненими у собі серед усіх поколінь, коли справа доходить до того, щоб орієнтуватися у своєму професійному житті або просити про допомогу.

Щоб допомогти молодим фахівцям розпочати свою кар’єру, нова бренд-кампанія LinkedIn висвітлює інструменти платформи, спільноту та ідеї мільярда користувачів, які можуть допомогти молодим фахівцям та озброїти їх необхідними навичками.

Зара Істон, керівниця відділу бренд-маркетингу LinkedIn у Великобританії, зазначила: «Початок кар’єри може бути складним, і наше дослідження показує, що представники покоління Z, які прийшли на ринок праці під час пандемії, шукають підтримки в отриманні «ноу-хау», щоб орієнтуватися в своїй кар’єрі, відповідати навичкам та бажаним робочим місцям. Покоління Z — це покоління мікронавчання та кавової культури. Ідея полягає в тому, що вони можуть зануритися в кар’єрний чат за філіжанкою кави та насолоджуватися легким навчанням від експертів з кар’єрного зростання».

Молоді фахівці зможуть побачити кавомобіль «Know-How To Go» у Манчестері 29 лютого.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео