У 2023 році після оновлення бренду та перетворення у зоомаркет пухнастих особистостей MasterZoo також отримав нових героїв бренду. Коргі Фрея, ігуан Хуан, кицька Чуча, верховинський пес Михайло та інші стали ключовими персонажами всіх рекламних проявів MasterZoo. Зокрема, цього року вони вже взяли участь в спільному пухнастому зверненні до українців.
У новій рекламній кампанії хвостаті особистості стали героями роликів у форматі караоке, де виконали пісні у різних музичних жанрах. Так, простий верховинський пес Михайло став Майклом Маунтін Кінгом, а киця Чуча з Хмельницького — справжньою поп-дівою.
Кожна пісня — це омаж на конкретний впізнаваний стиль — рок-н-рол, поп, соул, кантрі та навіть українську естраду.
Тексти розкривають спеціалізацію мережі MasterZoo, акцентують увагу на наявності як фізичних зоомаркетів, так й інтернет-магазину. Наприклад, кожна пісня по-різному підкреслює експертність мережі, різноманітність асортименту — від смаколиків та іграшок до одягу для улюбленців різних розмірів, промоакції, а також різні можливості доставки.
Фонограми та голоси виконавців були створені за допомогою штучного інтелекту. Слова у піснях, які ШІ не міг вимовити українською, доводилося постійно змінювати. А щоб вони звучали натурально і в потрібному жанрі, копірайтери згенерували близько ста різних версій. Це дозволило створити унікальні мелодії, які хоч і нагадують знайомі всім стилі, однак не копіюють конкретні пісні.
Над проєктом команда бренду працювала разом із креативною агенцією Taktika.