14 Июн 2022, 16:06

Каннські леви 2022: що очікують топи креативної індустрії від фестивалю

Протягом багатьох років креативний фестиваль Каннські леви, який належить британському B2B медіабізнесу Ascential, завоював репутацію — можливо, незаслужено — як тиждень вечірок для переважно топів рекламного бізнесу, щоб наздогнати упущене, знайти нову роботу та випити велику кількість алкоголю. Я сказав «можливо, незаслужено», але через три роки відтоді, як захід востаннє відбувся офлайн, є реальний шансом для перезавантаження та перефокусування можливостей, які ця подія дає тим, хто її відвідує.

Adweek зібрав групу впливових представників креативної індустрії та запитав у них про їх експірієнс минулих років та що вони хотіли б побачити на цьогорічному фестивалі. Своїми очікуваннями від Каннських левів діляться Піп Халберт, генеральний директор Wunderman Thompson у Великобританії, Тревор Джонсон, керівник відділу маркетингу, глобальних бізнес-рішень для TikTok, Надя Лоссготт, креативний директор AMV BBDO, Ел Макі, креативний директор Rapp, Карен Босуелл, головний спеціаліст із досвіду VMLY&R EMEA. 

Цінність фестивалю

«Цього року має бути інакше», — каже Джонсон, колишній виконавчий директор Facebook і AOL, який вважає, що «несправедливо» судити цілий тиждень по тому, що відбувається кожного вечора — «окрім цього, є багато чудових речей». Він додає, що це можливість для компаній і делегатів показати себе як «головний гравець» у галузі, а також час поговорити з партнерами та переглянути угоди.

«Там ведеться дуже хороший бізнес», — продовжує він, додаючи, що TikTok цього року продемонструє свої можливості глобальним рекламодавцям на Cannes Lions.

Халберт додає, що також має бути час для святкування — робіт, відзначених нагородами, та наполегливої праці. З її точки зору, є багато роботи та «кілька цілей», які потрібно досягти, включаючи «величезну кількість» клієнтських зустрічей протягом тижня. «Це схоже на бізнес-план і стратегію для Канн з чіткими результатами та цілями, яких ми повинні досягти», — додає вона.

Якщо ми не говоримо про… світ, куди він рухається і як ми збираємося змінюватися та адаптуватися як бренди… то це втрачена можливість
Тревор Джонсон
керівник відділу маркетингу, глобальних бізнес-рішень для TikTok

З точки зору творчої спадщини фестивалю, Лоссготт вважає, що «основи Канн ніколи не повинні змінюватися». На її думку, це означає відзначати творчість як «найвище мистецтво переконання». Вона називає це «чарівним».

Лосготт також підкреслює, що все більше клієнтів почали відвідувати фестиваль за роки до пандемії, оскільки вони усвідомили його цінність як джерела творчої розмови. 

Макі згадує можливість делегатів побачити роботи, зроблені за останній рік, «особливо, коли ми застрягли у своїх спальнях, насправді піти й побачити проблеми, які інші люди вирішували, залучаючи різну творчість, насправді захоплююче».

Зростання обмежень навколо доступу до робіт

Організатори Cannes Lions посилили обмеження на доступ до подачі та перегляду робіт — особисто або через свою онлайн-платформу, яка була запущена, щоб нагородження відбулося онлайн минулого року.

«Існує платний доступ, за яким слідує ще один платний доступ, а потім ще один, перш ніж люди зможуть побачити роботи», — скаржиться Макі, додаючи, що це ускладнило поширення того, «як виглядає чудова робота».

Ви дивитеся на конкретні приклади і бачите… що було ефективним. Вони мають бути відкриті для всіх, щоб мати можливість їх переглянути.
Карен Босуелл
головний спеціаліст із досвіду VMLY&R EMEA

Босуелл, шанувальниця заходу SXSW в Остіні, який, на її думку, успішно «з’єднує людей», каже, що повернення Канн — це шанс для організаторів «позбутися лестощів, елітарності та фактично прийняти інклюзивність людей на заході. Не лише інклюзивність робіт».

Вона вважає, що подія ходить по тонкому льоду, роблячи дорогим доступ до перегляду робіт: «До біса дорого мати можливість отримати доступ до того, що має бути демократизацією творчості світового класу». 

Ці обмеження, включно зі спробою обмежити доступ до номерів у готелях для всіх без делегатського пропуску, заважали відвідувачам пережити «приємні моменти», каже Джонсон. Він також скаржиться на цифрові стіни, які обмежують доступ до робіт.

«Ви дивитеся на конкретні приклади і бачите… що було ефективним. Вони мають бути відкриті для всіх, щоб мати можливість їх переглянути, тому що творчість породжує творчість», — продовжує Босуелл.

Новость по теме
Світ змінився, а з ним — і маркетинг. Каннські леви втрачають актуальність?

Безпека та повага

Іншою проблемою, яку Джонсон виділяє, є досвід кольорових людей, які відвідують фестиваль, який він описує як «невеликий досвід» — особливо для жінок. Сюди входять мікроагресії та припущення, які все ще переважають у суспільстві, особливо під час заходів, які відвідують переважно білі люди середнього класу.

Обговорюючи проблему безпеки в Каннах, яка, як стверджує саме місто, покращується завдяки встановленню відеокамер, поліції та місцевим комунікаціям, Босуелл відмітила, що команда VMLY&R матиме «безпечне середовище», до якого вся команда матиме цілодобовий доступ. Тим часом Халберт пояснила, що невелика кількість «старших професіоналів» з Wunderman Thompson будуть разом весь час, і тому загальна безпека не є проблемою, яку вони розглядали.

«Це завжди важливо і для нас», — додає Лоссготт. «Це про те, щоб піклуватися один про одного і ніколи не ходити додому самостійно… для всієї галузі важливо мати можливість піклуватися один про одного і — якщо ви бачите, що щось відбувається, — мати можливість втрутитися».

Проблеми світу

Розмови, у яких кожен хоче брати участь під час фестивалю, різняться. Босуелл хоче почути, що індустрія зосереджена на рішеннях «люди на першому місці» від креативу до досвіду роботи з продуктом, а Джонсон сподівається, що вона усвідомить та розгляне «біди світу» на даний момент. Вона також пропонує організаторам пожертвувати гроші на допомогу Україні, при цьому цікавиться, чи може війна «загубитися в шумі». Босуелл додала, що розмову про стійкість також потрібно продовжувати.

«Якщо ми не будемо говорити про світ, куди він рухається і як ми збираємося змінюватися та адаптуватися як бренди та організації — і історії, які ми розповідаємо за допомогою творчих інструментів, які ми створюємо, або впливових людей, яких ми використовуємо, щоб розповідати ці історії, то це втрачена можливість», — додає Джонсон.

Лосготт каже, що хоче почути більше співчуття та уважності до споживачів і до колег та персоналу з індустрії: «Зрештою, це все, що у вас є — ваші люди — і можливість виховувати й надихати їх допоможе їм знайти блискучі рішення».

Вона також висловлює своє особисте хвилювання з приводу повернення цієї події: «Мати що відсвяткувати і бачити людей, яких ти не бачив багато років, об’єднатися з ними належним чином та вести розмови, які ти не міг вести. Zoom не замінює реальне життя. Я вважаю, що це просто дивовижно — мати можливість сісти і протягом декількох годин обговорити те, у тонкощах чого ти не міг розібратися. Це те, що потрібно продовжувати робити».

Нагадуємо, що Каннські леви повертаються офлайн з 20 по 24 червня.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео