Кампанія ЮНІСЕФ розповіла історії дівчат, які постраждали від дитячого шлюбу
12 Жов 2023, 13:09

Кампанія ЮНІСЕФ розповіла історії дівчат, які постраждали від дитячого шлюбу

З нагоди Міжнародного дня дівчаток, що відзначають 11 жовтня, Фонд ООН у галузі народонаселення та ЮНІСЕФ розпочали кампанію «Life, Interrupted», щоб підвищити обізнаність про дитячі шлюби.

Кампанія розповідає історії Аїші з Ємену, Дембе з Уганди та Сонахі з Індії, та підкреслює, що викорінення дитячих шлюбів є складним завданням, яке потребує підтримки урядів, інституцій, компаній та людей по всьому світу.

У всьому світі кожна п’ята дівчина виходить заміж, офіційно чи неофіційно, до досягнення 18 років. У найменш розвинених країнах ця цифра майже подвоюється: 36% дівчат виходять заміж до 18 років, а 10% — до 15 років. Це понад 12 мільйонів дітей, чиє життя переривається завчасно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Наслідки для їхнього життя настільки ж руйнівні, як і для світу: найчастіше передчасний шлюб означає неможливість відвідувати школу, що означає фінансову залежність і втрату потенціалу допомагати своїм одноліткам і громаді. У більшості випадків це також означає ранню вагітність з підвищеним ризиком ускладнень під час вагітності та пологів — саме ці ускладнення є основною причиною смертності серед дівчат старшого підліткового віку.

Даніель Боннер, головний креативний директор Wunderman Thompson, сказав: «Підвищення обізнаності про таку важливу ініціативу — це величезна відповідальність для нас, і ми відчуваємо привілей бути її частиною. Привернення уваги світової спільноти до глобальної програми «End Child Marriage» потребує яскравого послання, і завдяки підтримці Фонду ООН у галузі народонаселення та ЮНІСЕФ ми змогли провести менш традиційну кампанію, яка поєднує в собі неймовірну силу автентичної людської історії, драматизм і менш традиційне використання мови та типографіки».

«Life, Interrupted» демонструється у пресі та на глобальних платформах ЮНІСЕФ та Фонді ООН у галузі народонаселення у соціальних мережах.

Розробкою кампанії займалась креативна агенція Wunderman Thompson Portugal.

Розкажіть друзям про новину