Кампанія ЮНІСЕФ розповіла історії дівчат, які постраждали від дитячого шлюбу
12 Жов 2023, 13:09

Кампанія ЮНІСЕФ розповіла історії дівчат, які постраждали від дитячого шлюбу

З нагоди Міжнародного дня дівчаток, що відзначають 11 жовтня, Фонд ООН у галузі народонаселення та ЮНІСЕФ розпочали кампанію «Life, Interrupted», щоб підвищити обізнаність про дитячі шлюби.

Кампанія розповідає історії Аїші з Ємену, Дембе з Уганди та Сонахі з Індії, та підкреслює, що викорінення дитячих шлюбів є складним завданням, яке потребує підтримки урядів, інституцій, компаній та людей по всьому світу.

У всьому світі кожна п’ята дівчина виходить заміж, офіційно чи неофіційно, до досягнення 18 років. У найменш розвинених країнах ця цифра майже подвоюється: 36% дівчат виходять заміж до 18 років, а 10% — до 15 років. Це понад 12 мільйонів дітей, чиє життя переривається завчасно.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Наслідки для їхнього життя настільки ж руйнівні, як і для світу: найчастіше передчасний шлюб означає неможливість відвідувати школу, що означає фінансову залежність і втрату потенціалу допомагати своїм одноліткам і громаді. У більшості випадків це також означає ранню вагітність з підвищеним ризиком ускладнень під час вагітності та пологів — саме ці ускладнення є основною причиною смертності серед дівчат старшого підліткового віку.

Даніель Боннер, головний креативний директор Wunderman Thompson, сказав: «Підвищення обізнаності про таку важливу ініціативу — це величезна відповідальність для нас, і ми відчуваємо привілей бути її частиною. Привернення уваги світової спільноти до глобальної програми «End Child Marriage» потребує яскравого послання, і завдяки підтримці Фонду ООН у галузі народонаселення та ЮНІСЕФ ми змогли провести менш традиційну кампанію, яка поєднує в собі неймовірну силу автентичної людської історії, драматизм і менш традиційне використання мови та типографіки».

«Life, Interrupted» демонструється у пресі та на глобальних платформах ЮНІСЕФ та Фонді ООН у галузі народонаселення у соціальних мережах.

Розробкою кампанії займалась креативна агенція Wunderman Thompson Portugal.

Розкажіть друзям про новину