09 Тра 2023, 09:59

Каміла Кабельйо зі своєю родиною та друзями стала героїнею рекламного ролика

Бренд газованої води OLIPOP запустив свою першу рекламну кампанію «Real Love Makes Us» за участю співачки, авторки пісень та інвесторки OLIPOP Каміли Кабельйо.

Перший рекламний ролик OLIPOP «How to Be Camila», знятий режисером Даніелем Меркаданте та створений у співпраці з консалтинговою компанією Squint Consulting, розповів про те, як маленькі речі, що мають найбільше значення в житті, сприяють успіху Каміли. OLIPOP, революційний бренд газованої води нового типу, природно вписується в цю розповідь, оскільки він був розроблений, щоб супроводжувати ці справжні моменти зв’язку та підтримувати загальне благополуччя без негативних наслідків для здоров’я, властивих традиційній газованій воді.

30-секундний рекламний ролик дав змогу зазирнути за лаштунки життя з Камілою. У ролику, у якому знялися справжні члени сім’ї та друзі Каміли, включаючи її бабусю та матір, показано любов та підтримку, які допомогли їй стати світовою мегазіркою, якою вона є сьогодні. Зворушливі кадри нагадали глядачам про радість, яку можна знайти у маленьких моментах життя.

«Робота з OLIPOP над цією кампанією стала для мене справжнім проектом пристрасті, — пояснила Каміла Кабельйо. — Збиратися разом з родиною та друзями і ділитися моментами зв’язку протягом усього мого життя, від сімейних зустрічей, спільних трапез до відпочинку з друзями, дійсно допомогло мені стати тією, ким я є. Ця реклама дозволяє кожному побачити реальні моменти, які допомагають мені відчувати підтримку та зв’язок з моєю родиною та друзями».

Кампанія є частиною більш широкого запуску нової бренд-платформи OLIPOP «Real Love Makes Us». OLIPOP має на меті надихнути американців повернутися до того, що є справжнім, і побудувати не лише здорові звички, але й більш здорове та повноцінне життя.

«Газована вода – це потужна сила, яка історично об’єднувала людей і сприяла соціальній згуртованості, сімейним зв’язкам та спогадам на все життя, — сказав Бен Гудвін, засновник, розробник та генеральний директор OLIPOP. — Але як ми все ще можемо асоціювати це ностальгічне, дружнє почуття, яке більшість з нас відчуває з газованою водою, коли ми як суспільство визнали серйозні наслідки для здоров’я, пов’язані з її вживанням? Наша нова кампанія повертається до того, чому я створив OLIPOP — дозволити споживачам знову насолоджуватися газованою водою без жодних втрат для смаку чи здоров’я. Сподіваюся, ми зможемо надихнути людей дійсно знайти час, щоб відзначити справжні моменти, які роблять нас тими, ким ми є, з газованою водою, яка насправді корисна для вас».

Паралельно з кампанією OLIPOP запустить на своєму сайті нову функцію «Soda That’s Made to Share», яка дозволить покупцям кастомізувати 12 упаковок води з двома смаками (по шість банок у кожній) на свій вибір або вибрати особисту улюблену комбінацію смаків Каміли: вінтажну колу та полуничну ваніль. Акція, яка стартувала 2 травня, покликана заохочувати ділитися, символізуючи маленький знак любові та зв’язку, що відповідає місії кампанії.

Крім того, у рамках кампанії OLIPOP зробить пожертву в розмірі $2 за кожну 12 упаковку «Pair & Share», продану в період з 2 травня по 31 липня, загалом до $50 000, на користь організації «Партнерство заради здоровішої Америки», підтримуючи її місію забезпечити кожну сім’ю доступом до здорової, високоякісної їжі. Пожертва бренду допоможе організації надати нужденним сім’ям до 140 000 порцій фруктів та овочів, що відповідає загальному баченню OLIPOP щодо здорового та смачного майбутнього Америки.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео