Instagram презентував звукову айдентику для рилс
26 Вер 2024, 14:28

Instagram презентував звукову айдентику для рилс

Instagram збільшує гучність своєї айдентики за допомогою нового звукового підпису для рилс.

Характерний звук лунатиме наприкінці кожного завантаженого ролика, що слугуватиме аналогом аудіозапису TikTok для відео, збережених у фотоплівці користувачів.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Instagram’s @design (@design)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За словами дизайнерів Instagram, аудіо- та бренд-команди платформи витратили незліченну кількість годин на вдосконалення звукового досвіду, щоб кожна нота пройшла через свої етапи і викликала широкий спектр емоцій. Процес включав численні воркшопи, під час яких різні звуки тестувалися та підлаштовувалися, доки не потрапляли в потрібний акорд.

Врешті-решт, вони знайшли «звук, який відповідає тону кожного ролика — від серйозного до надихаючого та смішного».

Першим ритмом у композиції є барабан, обраний за його енергійний пульс, що відображає творчість, яку заохочує Reels, далі йдуть клавішні — «прості, людяні, грайливі», як описує Instagram.

«Ми навмисно створили звук, який має бути переривчастим, але недосконалим — метафора повсякденної творчості, яка не обов’язково має бути ідеальною, щоб нею ділитися», — пояснює Сієра Сінклер, саунд-дизайнерка Meta.

Розкажіть друзям про новину