13 Жов 2022, 17:06

«Instagram потроху вмирає, усі переходять у TikTok»: TUMAZAR про просування контенту на платформі

TUMAZAR — молодий дивак із ТikTok, що вже має чималу аудиторію, виходить на новий рівень та починає кар’єру співака. Підписники в ТikTok знають TUMAZAR за фановим контентом та короткими уроками американського сленгу, але сьогодні він відкриває себе з нової сторони.

В ексклюзивному інтерв’ю для MMR TUMAZAR поділився тим, чому публікує свій контент саме в TikTok, та дав поради, як новому користувачеві просувати себе на цій платформі.

Розкажіть, як та чому обрали саме TikTok для просування свого контенту? Англійська мова відразу була задумкою блогу?

Насправді все почалося з бажання популяризувати свою музику. Практично жоден лейбл не зацікавлений у починаючих артистах, оскільки в них ще немає своєї аудиторії та певного іміджу, власного стилю. Я не хотів просто співати й танцювати на камеру, а прагнув зробити щось, що відрізняло б мене від інших. 

«Рецепт» зросту мого TikTok був доволі простим: я публікував по два відео на день і аналізував реакцію користувача — заходить чи ні. Уже на 4 день активного постингу одне з моїх відео зібрало близько 400 тисяч переглядів. Я продовжив і якось поступово дійшов до контенту про американський сленг. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Чому обрали саме цей вектор? Уже на той момент ви створювали собі план, за яким працювали над блогом?

Мені здалося, що подібними темами я зможу зачепити потрібну цільову: активну й зацікавлену. Спершу я розбирав сленг у піснях, все інтуїтивно — у мене не було чіткої стратегії або контент-плану. Відкрию секрет: я й досі працюю саме так. Хтозна, можливо, це і є ідеальна формула.

«Рецепт» зросту мого TikTok був доволі простим: я публікував по два відео на день і аналізував реакцію користувача — заходить чи ні.
TUMAZAR

Чому аудиторія обирає дивитись саме ваші експрес-уроки з англійської? 

Думаю, через простоту та зрозумілість. Моя подача йде через легкість і жартівливий формат. Я відкритий зі своєю аудиторією, говорю все, що думаю, — комусь це подобається, комусь — ні. 

Люблю TikTok за його алгоритми, що твої відео рекомендуються лише тим людям, які зацікавлені в подібному контенті. Створюється така собі мильна бульбашка з тих, хто любить твої роботи. Чому мильна бульбашка? В TikTok закладено те, що з самого початку тебе рекомендує лише тим користувачам, які потенційно можуть бути зацікавлені у твоєму блозі. Уже потім алгоритм буде поширювати тебе і намагатись заходити на інші «території», а вже там може бути й хейт. 

Тобто на цій платформі все достатньо просто: публікуй цікаво й часто, так і здобудеш свою аудиторію. А чи є ще щось, що допоможе новому користувачеві просувати себе?

У мене досить проста і банальна, але на сьогодні дієва стратегія: я кожен день знімаю, дивлюсь, що людям цікаво, спілкуюсь з ними, пропрацьовуючи аудиторію. З усіма глядачами намагаюсь якось взаємодіяти. Одного разу мені в Instagram прийшло близько 300 повідомлень, і я відповів кожному, хто написав — банально, смайликом чи невеликою порадою. Я хочу бути в коннекті з людьми, які зацікавлені мною. Мені подобається інтерактивна комунікація, тому все зростає органічно. 

А щодо конкретних інструментів просування в TikTok — користуєтеся чимось? 

Є дуже багато стратегій серед артистів, усі тестують і обирають для себе ту, яка підходить під їх аудиторію, контент і таке інше. Однією з таких можу виділити публікацію сніпетів (сніпет — короткий фрагмент пісні, записаний на відео — Прим.ред.) до релізу треку. Артист випускає демки, починає форсити шматочки пісень і дописує саме той трек, який залетів. 

Наприклад, остання пісня Сема Сміта стала хітом ще до релізу через її популярність у TikTok. Можливо, якби він не «залетів», то вони зробили б його не синглом, а, умовно, 45 треком в альбомі. 

Що думаєте про TikTok як інструмент саме для просування музики — чому зараз додаток став основним майданчиком для промо? 

Мені здається, треба вкластися саме в якісний креатив, інколи це важко. Як я вже казав, тут все доволі просто: якщо цікаво — люди дивляться, якщо люди дивляться — таймінг перегляду зростає, і твої відео просуваються далі. 

Щодо музичного контенту, звичайно, основна умова — це крутий трек з хуком. Я не бачу жодної хитрості в цьому. Інше питання, що це має бути дуже високий рівень продакшну і професіоналізму команди, щоб ти міг випустити гарні демки, зняти влучний креатив, обрати вірусний момент, швидко записати пісню й усіх поставити на вуха. Можливо, це тема більше для хіп-хоп, поп-виконавців, які вміють писати пісні за лічені години.

Це має бути дуже високий рівень продакшну і професіоналізму команди, щоб ти міг випустити гарні демки, зняти влучний креатив, обрати вірусний момент, швидко записати пісню й усіх поставити на вуха
TUMAZAR

Чому в TikTok набагато легше набрати аудиторію, ніж в Instagram? 

В Instagram зараз можливо набрати аудиторію лише фінансово вклавшись, за кожен клік треба платити. Instagram потроху вмирає, усі переходять в TikTok, і показники, що доводять це, дуже високі. Статичної фотки з лонгрідом більше недостатньо — люди надають перевагу швидкому насиченню інформацією, і для зацікавлення є лише перші декілька секунд відео.

Яку пораду можете дати щодо вибору формату відео? Який із них можна назвати найефективнішим для промо?

За моїми спостереженнями, найдієвіший з форматів — челендж. До того ж, тут є з чого обрати: від «покажи свій лук» до знаменитого «I used to be so beautiful, now look at me».

Крім цього, добре заходять танцювальні відео, особливо з якоюсь фішкою у вигляді жестів. Гумор теж дуже працює, особливо коли ти артист-блогер. Буває, що креативність відео витягує посередній трек, тому не варто робити ставку тільки на пісню.

Буває, що креативність відео витягує посередній трек, тому не варто робити ставку тільки на пісню.
TUMAZAR

Чому саме зараз вирішили увійти в музичну індустрію та чи дотримуєтеся певної стратегії? 

Я поставив за мету увійти в індустрію ще 6 років тому, але вся проблема була в тому, що я нічого не вмів. Тому не було з чим входити. За перші три роки я розвивався, написав альбом і працював над треками. Наступні три роки я вже звернувся до лейблів і збирав певні фідбеки — фруструвався і прокрастинував через те, що були здебільшого негативні відгуки, завжди було чогось недостатньо. Я зрозумів, що мені не потрібне чиєсь затвердження, і я більше не хочу бути у стані вічного очікування, що хтось із мене щось зробить. Вирішив вести TikTok і самостійно набрати аудиторію, навчити її англійської, щоб вона потім слухала мої пісні. Ось така в мене була підступна ідея 😀

Моя мета — щоб люди, яким подобається моя музика, мали до неї доступ, слухали її, запам’ятовували і 60 років потому згадували, як вони молоді гуляли нічним Києвом. Саме такі спогади в аудиторії я б хотів пов’язати зі своїм треком “Rings of Saturn”. Він транслює те, як сліпість і бажання не помічати зло може призвести до справжнього спустошення.

Як думаєте, чи вічний TikTok як майданчик для просування? Чи, можливо будуть ускладнюватись алгоритми?

Точно не вічний. Думаю, комерційне просування потрапить і сюди, алгоритми вже не працюватимуть так, як зараз. Але пристосовуватися й аналізувати будемо потім, а зараз вижимаємо по повній.

Щодо періоду активності аудиторії: чи можете це виокремити як ще один фактор просування?

Звичайно, публікувати контент під час найбільшої активності вашої аудиторії — це ефективний шлях. Для цього треба чітко розуміти, хто твій підписник, його вік, місце проживання і часовий пояс. Очевидно, якщо твоя аудиторія знаходиться в Америці, твій опублікований відос зранку з дуже мінімальною вірогідністю потрапить до них в рекомендації, адже в них уже пізня ніч. 

Пристосовуватися й аналізувати будемо потім, а зараз вижимаємо по повній.
TUMAZAR

Питання, що актуально як ніколи та турбує багатьох користувачів TikTok. Чи вдасться повністю викреслити російську культуру з нашого інтернет-середовища? 

Абсолютно впевнений, що це можна зробити. Я вірю в поступові, градієнтні зміни і ставлюсь до цього питання як до вектора руху. Кожен день, від сьогодні до останнього, ти «повертаєшся спиною» до росії і йдеш від неї. У сторону того, що було стерто, знищено, спаплюжено. Якщо більшість людей будуть формувати цю течію, це можливо. Для цього потрібен свідомий підхід.

Викреслення рашистської культури з українського середовища залежить, як не дивно, від нас — як від слухачів, так і від артистів. Артисти мають створювати якісну музику та генерувати класний, цікавий контент. Слухачі ж мають викреслити зі своїх плейлистів і пам’яті всю творчість росії. Ми зараз живемо в історичний період, коли ось це знищення російської культури на нашій території залежить лише від нас. Саме ми задаємо вектор культури в Україні на сторіччя — тільки вдумайтесь. Впевнений, змінилася ціла ера, і зараз настав час для якісної української творчості, що буде цінуватися не лише у нас в країні, а й за кордоном.

Ми зараз живемо в історичний період, коли ось це знищення російської культури на нашій території залежить лише від нас.
TUMAZAR

Розкажіть друзям про новину

Нове відео