IKEA випустила свою найтемнішу рекламу
26 Вер 2024, 11:26

IKEA випустила свою найтемнішу рекламу

IKEA запустила кампанію, яка є повністю чорною. Жодних фотографій, жодних меблів — лише білі ціни та логотип шведського ритейлера.

«В ІКЕА ми приділяємо велику увагу сну в наші дні. Але хороший сон — це набагато більше, ніж хороше ліжко та правильний матрац. Сон також залежить від температури, якості повітря, порядку чи просто достатньої кількості темряви — і, звісно, ІКЕА пропонує рішення, які вам потрібні. Ми завжди шукаємо ідеї, які дивують, і коли з’явилася ця, ми одразу ж подумали, що повинні показати це на телебаченні!» — каже маркетинг-менеджерка IKEA Norway Анніка Морч Асте.

Окрім ролика на телебаченні та в кінотеатрах, кампанія також включає в себе друковану рекламу та зовнішню рекламу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину