Чудова реклама повинна пробудити щось у глядачах — або, як у випадку з колекцією IKEA «Complete Sleep», приспати їх. Але як реклама може насправді приспати глядачів?
Використовуючи силу позіхання. Позіхання, як відомо, заразливе. Людина позіхає, коли хтось позіхає поруч з нею. Справа в тому, що позіхання — це потужний інструмент, який насправді може викликати відчуття навіть через екран телефону.
Кампанія «IKEA AdzzZZzz» розгортається в плюшевих, тихих і затишних спальнях — надзвичайно привабливих для будь-кого, хто готовий задрімати. У роликах диктор розповідає про колекцію IKEA «Complete Sleep», проте вже за кілька секунд він піддається глибокому, затяжному позіханню. Незважаючи на це, він продовжує говорити голосом за кадром, борючись із цим сильним позіханням, щоб закінчити свої репліки.
Спочатку ці ролики виглядають як рекламні, але швидко набувають іншого змісту, зрештою викликаючи позіхання у глядача. Тепер все, про що вони думають, — це зануритися в м’які, зручні простирадла, і все, що вони бачать, — це колекція IKEA «Complete Sleep».
Щоб переконатися, що ця реклама потрапляє в ті моменти, коли люди найбільш сонні, три ролики виходять в ефір у час, прив’язаний до природних ритмів сну: пізно ввечері близько 22:00, рано вранці о 8:00 і, звісно, під час сумнозвісного післяобіднього спаду. Такий вибір часу підвищував ймовірність того, що глядачі насправді позіхали під час перегляду.