IKEA пообіцяла перервати перегляд серіалів на Netflix у нічний час
27 Вер 2024, 13:41

IKEA пообіцяла перервати перегляд серіалів на Netflix у нічний час

Сьогодні сон французів під загрозою: 10 мільйонів вживають снодійне, 88% хотіли б спати більше, а 47% вважають свій сон неякісним. Ця тривожна статистика спонукала IKEA запустити кампанію, щоб заохотити людей спати краще, особливо в умовах тенденції до перегляду телевізора.

Маркетингова концепція кампанії, розроблена у співпраці з агенцією Buzzman, є досить добре продуманою. Починаючи з опівночі, IKEA запрошує себе в серіали Netflix з рекламою, яка погрожує зіпсувати поточну серію, якщо глядачі не підуть спати.

Якщо це перше втручання не спрацьовує, через годину з’являється друга реклама, ще більш переконлива. Цього разу актор з реклами IKEA повертається на екран, погрожує переключити інтерфейс додатку на шведську мову і користується можливістю прорекламувати матрац VALEVÅG, посилюючи гумор кампанії та нагадуючи про важливість хорошої постільної білизни.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія підкреслює, що повноцінний нічний сон є запорукою міцного здоров’я, і в той же час висвітлює свою продукцію постільної білизни. Вибір трансляції цих повідомлень посеред ночі на Netflix дозволяє IKEA звернутися до споживачів безпосередньо в той час, коли вони жертвують своїм сном заради чергової серії.

Розкажіть друзям про новину