IKEA пообіцяла перервати перегляд серіалів на Netflix у нічний час
27 Вер 2024, 13:41

IKEA пообіцяла перервати перегляд серіалів на Netflix у нічний час

Сьогодні сон французів під загрозою: 10 мільйонів вживають снодійне, 88% хотіли б спати більше, а 47% вважають свій сон неякісним. Ця тривожна статистика спонукала IKEA запустити кампанію, щоб заохотити людей спати краще, особливо в умовах тенденції до перегляду телевізора.

Маркетингова концепція кампанії, розроблена у співпраці з агенцією Buzzman, є досить добре продуманою. Починаючи з опівночі, IKEA запрошує себе в серіали Netflix з рекламою, яка погрожує зіпсувати поточну серію, якщо глядачі не підуть спати.

Якщо це перше втручання не спрацьовує, через годину з’являється друга реклама, ще більш переконлива. Цього разу актор з реклами IKEA повертається на екран, погрожує переключити інтерфейс додатку на шведську мову і користується можливістю прорекламувати матрац VALEVÅG, посилюючи гумор кампанії та нагадуючи про важливість хорошої постільної білизни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія підкреслює, що повноцінний нічний сон є запорукою міцного здоров’я, і в той же час висвітлює свою продукцію постільної білизни. Вибір трансляції цих повідомлень посеред ночі на Netflix дозволяє IKEA звернутися до споживачів безпосередньо в той час, коли вони жертвують своїм сном заради чергової серії.

Розкажіть друзям про новину