Сьогодні сон французів під загрозою: 10 мільйонів вживають снодійне, 88% хотіли б спати більше, а 47% вважають свій сон неякісним. Ця тривожна статистика спонукала IKEA запустити кампанію, щоб заохотити людей спати краще, особливо в умовах тенденції до перегляду телевізора.
Маркетингова концепція кампанії, розроблена у співпраці з агенцією Buzzman, є досить добре продуманою. Починаючи з опівночі, IKEA запрошує себе в серіали Netflix з рекламою, яка погрожує зіпсувати поточну серію, якщо глядачі не підуть спати.
Якщо це перше втручання не спрацьовує, через годину з’являється друга реклама, ще більш переконлива. Цього разу актор з реклами IKEA повертається на екран, погрожує переключити інтерфейс додатку на шведську мову і користується можливістю прорекламувати матрац VALEVÅG, посилюючи гумор кампанії та нагадуючи про важливість хорошої постільної білизни.
Кампанія підкреслює, що повноцінний нічний сон є запорукою міцного здоров’я, і в той же час висвітлює свою продукцію постільної білизни. Вибір трансляції цих повідомлень посеред ночі на Netflix дозволяє IKEA звернутися до споживачів безпосередньо в той час, коли вони жертвують своїм сном заради чергової серії.