Ідеальне поєднання тако та Coca-Cola зобразили у серії вуличних фотографій
11 Жов 2024, 11:14

Ідеальне поєднання тако та Coca-Cola зобразили у серії вуличних фотографій

Нова кампанія Coca-Cola в Норвегії має на меті повернути смак Мексики до Скандинавії.

Кампанія містить фотографії, зроблені вуличним фотографом Фредеріком Троваттеном у Мехіко, де він прожив кілька років.

Натуралістичні фотографії кіосків з тако є чорно-білими, за винятком ледь помітних червоних плям, що виділяють ящики з Coca-Cola, складені вздовж кіосків. Припущення про те, що тако і Coca-Cola є перевіреним поєднанням, підкріплюється слоганом «Де є тако, там є Coca-Cola».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розміщення логотипу вже є напрочуд мінімалістичним, не кажучи вже про те, що деякі ящики на зображеннях перевернуті або частково приховані.

Кампанія була створена агентством Uncommon Stockholm і розміщена на зовнішніх носіях в Осло, в тому числі на головному залізничному вокзалі.

Розкажіть друзям про новину