Ідеальне поєднання тако та Coca-Cola зобразили у серії вуличних фотографій
11 Жов 2024, 11:14

Ідеальне поєднання тако та Coca-Cola зобразили у серії вуличних фотографій

Нова кампанія Coca-Cola в Норвегії має на меті повернути смак Мексики до Скандинавії.

Кампанія містить фотографії, зроблені вуличним фотографом Фредеріком Троваттеном у Мехіко, де він прожив кілька років.

Натуралістичні фотографії кіосків з тако є чорно-білими, за винятком ледь помітних червоних плям, що виділяють ящики з Coca-Cola, складені вздовж кіосків. Припущення про те, що тако і Coca-Cola є перевіреним поєднанням, підкріплюється слоганом «Де є тако, там є Coca-Cola».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розміщення логотипу вже є напрочуд мінімалістичним, не кажучи вже про те, що деякі ящики на зображеннях перевернуті або частково приховані.

Кампанія була створена агентством Uncommon Stockholm і розміщена на зовнішніх носіях в Осло, в тому числі на головному залізничному вокзалі.

Розкажіть друзям про новину