HR Pro Awards: «Комʼюніті ринку праці вже називає нас «Оскаром» у сфері HR»
15 Кві 2024, 11:45

HR Pro Awards: «Комʼюніті ринку праці вже називає нас «Оскаром» у сфері HR»

HR Pro Awards — всеукраїнська щорічна премія для CEO та HR-професіоналів. Головна мета премії — відзначити командні та особисті досягнення представників професії задля підвищення рівня професійних практик в Україні. Цього року масштабна конференція та церемонія нагородження в рамках HR Pro Awards заплановані на 24 жовтня 2024 року.

Співорганізатори премії — robota.ua — перша онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні. Розпитали в команди про мету та цінність заходу, а також виклики та етапи підготовки до такої масштабної події. Марія Козлова, старший фахівець з організації маркетингових заходів robota.ua, Катерина Ковалевська, Head of supervisory board HR Pro Association, та Валерій Решетняк, CEO robota.ua, ексклюзивно діляться залаштунками проєкту.

Марія Козлова
старший фахівець з організації маркетингових заходів robota.ua

Розкажіть, як організовувати таку масштабну премію під час війни? Які виклики перед вами стоять?

Премія HR Pro Awards — це майданчик для лідерів, які будують майбутнє українського ринку праці. І коли Українська асоціація HR PRO та команда robota.ua започаткували цю премію у 2021 році, ми ставили за мету мати найвищі стандарти організації, яким не буде аналогів в Україні, і нам це вдалось. За чотири роки премія обʼєднала понад 250 компаній, понад 3000 глядачів і зібрала більше мільйона гривень на благодійність.

Також для нас було важливо залучати професійних експертів — наразі їх більше 40. Разом із командою SMART Business було розроблено автоматизовану систему оцінювання, окрему платформу, де можна подати заявки, а журі оцінюють усіх номінантів. Це не гугл-форми, це єдина система із захищеною базою даних. Для нас це був своєрідний виклик, коли ми стартували, — показати високу планку в усіх етапах участі. 

За чотири роки премія обʼєднала понад 250 компаній, понад 3000 глядачів і зібрала більше мільйона гривень на благодійність.
Марія Козлова
старший фахівець з організації маркетингових заходів robota.ua

Якщо казати про зміни, то у 2022 році з початком війни ми не проводили премію у класичному форматі — було прийнято рішення створити спецпроєкт «Алея стійкості». Це віртуальна галерея, наповнена реальними історіями стійкої праці та подяками, які, на нашу думку, потрібно закарбувати як історичні факти. Ми розуміли, що маємо підтримати одне одного й що всі компанії заслуговують на відзнаку. 

У 2023 році ми отримали запит від HR-ком’юніті на поновлення премії, адже з часом бізнеси пройшли етапи трансформацій й були готові рухатись за класичним напрямком «номінант-фіналіст-переможець». Звичайно, ми вносили корективи — зокрема, додали нові номінації: «Стійкість та Благодійність», «Залучення Талантів», «HR в бізнес-трансформації», «Реінтеграція ветеранів і ветеранок». 

Наша мета — спонукати компанії до розвитку, пушити їх, показувати приклади інших, щоб робити кроки та певні дії у важливих напрямках. 

Комʼюніті ринку праці вже називають нас «Оскаром» у сфері HR — нам, безумовно, приємно, і ми стараємось тримати цю високу планку. І для цього наша команда задає імідж та тренди, піклується про репутацію і хто є учасниками проєкту, має фірмовий та впізнаваний стиль, своє ком’юніті професіоналів, співпрацює з інфлюєнсерами та сильними гравцями ринку, зокрема, головний медіапартнер цьогорічної премії — команда 1+1 media. 

Щодо складнощів, тут зазначу, що в нас із командою стоїть задача не демотивувати компанії-номінантів, які не пройшли у фінал премії. Ми завжди наголошуємо: якщо ви берете участь у цьому проєкті — це вже успіх, адже це показник, що у вашої компанії є досягнення, якими варто пишатись. Ми як команда розробили ряд бенефітів для учасників, де кожен може отримати маркетингові прояви відповідно до їх шляху у проєкті та статусу (від номінанта до переможця). 

Команда HR Pro Awards 2023

Який формат премії плануєте цього року? 

Гібридний, як це було й минулого року, щоб надати можливість брати участь з будь-якого куточка світу, як нашим співвітчизникам, так і міжнародному HR-ком’юніті, які беруть з нас приклад і надихаються проєктами. З точки зору організації, робимо ефір динамічним, щоб його було цікаво дивитись. За прикладом формату ТВ-шоу із зірковими ведучими, відеоанімацією, репортажами, виступами артистів, інтерактивами, голосуванням та комунікацією в чаті. Також, за потреби, додаємо міжнародний переклад. Звісно, онлайн-формат вже набрав великих обертів, проте зустрітись в офлайні — набагато емоційніше. Адже, окрім програми, на учасників ще буде очікувати afterparty, нетворкінг, подарунки від партнерів та фірмовий набір учасника, який вражає з першого погляду — це не просто мерч, це атрибутика ком’юніті. 

З яких етапів складається підготовка до івенту? 

Якщо чесно, то це безперервна організація. Підготовку ми розпочали ще на початку цього року, і вже 24 січня запустили прийом заявок, який триватиме до 13 травня. Це, до речі, ще одна зміна, порівняно з минулим роком, коли термін подачі заявок був значно коротшим. Краще надавати більше часу на подачу заявок, оскільки, окрім технічної подачі, зазвичай заявка узгоджується з керівниками, зокрема маркетинговим відділом, і це займає час, бо всі стараються якомога якісніше підготуватись. 

Після подачі заявок у нас відбувається етап модерації — наша команда фінально аналізує їх на коректність, звертається до номінантів за уточненням деталей. Цей процес триває тиждень. 

Після цього протягом місяця заявки оцінюють журі. У нас залучено багато експертів, оскільки треба мати досвід у напрямку номінації, впевнитись, щоб не виникали конфлікти інтересів, адже ком’юніті все одно знайоме між собою. І також ми хочемо, щоб кожній заявці експерт приділив достатню увагу. 

Після оцінювання заявок розпочинається етап оголошення фіналістів. У фіналістів буде час з 1 липня по 1 серпня 2024 року, щоб доповнити заявку презентацією в довільному форматі і за можливості відео, де команда розповідає про результати свого проєкту і сам проєкт.

Після цього — другий етап оцінювання, який триває з 1 серпня по 27 вересня, де журі визначає переможців. І вже 24 жовтня в нас відбудеться премія, де в першій половині дня пройде конференція, на якій фіналісти зможуть розповісти про свої проєкти наживо, а надвечір пройде, власне, церемонія нагородження, де ми оголосимо переможців.

Якщо глядач хоче бути присутнім офлайн, є змога придбати квиток на конференцію й на церемонію. На саму церемонію можна буде також долучитись онлайн безкоштовно. 

Яким чином розповсюджуєте інформацію про премію? Які канали залучаєте? 

Цього року ми вийшли на новий рівень комунікаційної стратегії, адже імідж та репутація, яку ми будували ці роки, закріпили за нами статус лідера та відповідальної команди. Тому так, ми отримуємо багато зустрічних пропозицій щодо співпраць, і зрозуміли, що варто розширювати коло однодумців, зокрема взаємодіяти з лідерами думок та HR-амбасадорами. Це робота з представниками сфери, в яких вже є своє ком’юніті, коли ми сумісно розробляємо контент-план й залучаємо аудиторію до участі, навчаємо, надихаємо та інше. 

Також наша маркетинг-команда регулярно веде соцмережі, де впроваджує різні рубрики: експертні, розважальні, організаційні та інше. Працюємо зі статичним дизайном та відеоформатами. До речі, нам дуже імпонують відеомеседжі, оскільки вдається більш емоційно донести інформацію й показати нашу команду. 

Працюємо зі ЗМІ, окрім розповсюдження інформації про премію, також розповідаємо і про своїх учасників — фіналістів, переможців, партнерів. 

Чому вирішили зробити участь у премії платною?

Це є певним фільтром, щоб у премії брали участь ті компанії, які дійсно налаштовані на цей процес. Ці кошти ми інвестуємо у розвиток HR-ком’юніті, благодійність та інноваційні рішення, зокрема, в автоматизовану систему прийому заявок. 

Наша мета — спонукати компанії до розвитку, пушити їх, показувати приклади інших, щоб робити кроки та певні дії у важливих напрямках. 
Марія Козлова
старший фахівець з організації маркетингових заходів robota.ua

У чому полягає цінність премії HR Pro Awards?

  • Потужний інструмент розвитку бренду-роботодавця та персонального бренду.
  • Утримання талантів, стимулювання найкращих фахівців залишатися в Україні.
  • Зміцнення репутації як соціально-відповідальної компанії.
  • Закріплення внеску HR-команди у розвиток компанії та підвищення професійного рівня.
  • Мотивація та підтримка команди, як найвища оцінка роботи — нагорода «Ніка». Трішки закулісся, наша відзнака виготовляється аж 6 місяців, це ювелірна робота, зі складними етапами обробки та лиття. Як нам казав майстер, «ви перевершили ідеєю класичний Оскар, такі тонкі лінії — це задача не з легких». Окрім сенсу, який уособлює Ніка як богиня перемоги, ми дійсно вкладаємо чимало зусиль, адже від щирого серця хочемо нагородити компанії по-своєму витвором мистецтва. І це, звичайно, теж показник високого рівня організації. 
нагорода «Ніка» на HR Pro Awards 2023

Дайте декілька порад щодо організації масштабних премій під час війни.

  • Чіткий розподіл команди за зонами відповідальності. Не забувати про делегування, щоб робота виконувалась вчасно, адже планування в якомусь сенсі короткострокове, і треба реагувати оперативно. 
  • Прозора, зрозуміла та регулярна комунікація. Чим простіше спілкування з аудиторією — тим краще. 
  • У преміях повинен бути «статус». Наприклад, дрес-код, який надає певного рівня та вишуканості, критерії, за якими можна стати учасниками. Це ваші певні атрибути, за допомогою яких вас ідентифікують з-поміж інших проєктів.
  • Онлайн-трансляція та офлайн високого рівня. Ставити себе на місце глядача, придумувати активності, щоб була престижна та динамічна картинка, вау-ефект. 
  • Репетиція сценарію з ведучими та задіяними учасниками. Щоб не було казусів із неправильним озвученням назв компаній, партнерів тощо.
  • Враховувати сезонність та спонукати аудиторію надавати зворотний зв’язок.
  • Мати благодійну складову.
  • Будувати систему партнерських взаємодій. 
  • Дотримуватись правил безпеки.
Катерина Ковалевська
Head of supervisory board
HR Pro Association 

Розкажіть про ідею створення премії.

Ідея премії народилась у рамках професійного HR-ком’юніті та професіоналів. Ми всі розуміли, що хочемо, щоб була премія, яка буде максимально об’єктивна і при цьому підсвічуватиме найкращі проєкти та людей галузі.

Коли виникла ідея створення премії, номінацій тощо, ми залучили найкращих HR-спеціалістів, яким відгукнулась ця ідея. Коли розроблялись принципи оцінювання та процедура, було зроблено так, щоб збереглась максимальна об’єктивність та була відсутня заангажованість. 

Якщо казати про трансформацію, то премія дійсно змінилась: у 2022 році наша команда створила спецпроєкт «Алея стійкості», з’явились нові номінації з акцентом на людиноцентричність та різноманітність.

Хто може брати участь у премії та що потрібно враховувати учасникам перед подачею заявок?

Є певні обмеження щодо деяких номінацій, наприклад, для «HR року» потрібно мати більше 3 років на керівній посаді (не обов’язково HR-директором, можна і керівником департаментів). На сайті в нас є повний перелік вимог та критеріїв. 

Також ми намагаємось залучити до цієї премії середній бізнес. Безумовно, великому бізнесу набагато легше реалізовувати такі масштабні проєкти з їх бюджетами, проте ми знаємо, що в середнього потенціал не гірше.

Безумовно, великому бізнесу набагато легше реалізовувати такі масштабні проєкти з їх бюджетами, проте ми знаємо, що в середнього потенціал не гірше.
Катерина Ковалевська
Head of supervisory board HR Pro Association 

Як обираєте членів журі? Що найважливіше при відборі кандидатів на фіналістів?

Обирали спеціалістів з міжнародною сертифікацією. Нам важливо, щоб експерти були залучені у проєкт, ретельно опрацьовували заявки. Ми уважно слідкуємо за конфліктом інтересів. Наша система оцінювання зроблена таким чином, щоб не було упередженості. Експерти обговорюють, вислуховують думку один одного, підсвічують різні аспекти проєкту. Після цього вони виставляють власні оцінки. У більшості випадків журі не знає до кінця, хто з фіналістів переміг, тому що у фінал виходять дуже сильні проєкти.

HR Pro Awards 2023

Які очікування щодо цьогорічної премії?

Звісно, я хочу, щоб у нас було до моменту премії ще одне свято — проводити церемонію нагородження у вільній від окупантів країні. Також хотілося б побачити багато номінантів з середнього бізнесу та фіналістів у персональних номінаціях.

Я хочу, щоб у нас було до моменту премії ще одне свято — проводити церемонію нагородження у вільній від окупантів країні.
Катерина Ковалевська
Head of supervisory board HR Pro Association 
Валерій Решетняк
CEO
robota.ua

Чого хоче досягнути robota.ua партнерством з премією HR Pro Awards?

Команда robota.ua завжди прагнула підтримувати та розвивати український ринок праці. Ми щодня працюємо з HR-професіоналами і знаємо, як багато вони роблять для своїх команд та бізнесу. Премія HR Pro Awards покликана підкреслити важливість HR-функції для успішного розвитку будь-якої компанії. А ще — це можливість відзначити та популяризувати найкращі HR-практики, сприяти обміну досвідом та в цілому підвищувати престиж професії HR-фахівця в Україні, надихаючи нове покоління талановитих людей до роботи в цій сфері.  

Наша команда бере активну участь у всіх етапах підготовки премії: від інформаційної та фінансової підтримки до організації церемонії нагородження її лауреатів. Основним фокусом є побудова сильної зовнішньої комунікації задля закріплення внеску HR-напрямку в бізнесах, розвитку українського бренду роботодавця та залучення талантів. 

Ми використовуємо наш досвід та експертизу, щоб зробити премію HR Pro Awards максимально ефективною, масштабною та корисною для української HR-спільноти.

Премія HR Pro Awards покликана підкреслити важливість HR-функції для успішного розвитку будь-якої компанії.
Валерій Решетняк
CEO robota.ua

На вашу думку, у чому полягає цінність та важливість премії HR Pro Awards?

Премія HR Pro Awards — це, перш за все, визнання та нагорода за досягнення найкращих HR-професіоналів та команд. Це можливість для них отримати заслужене публічне визнання своїх талантів, знань та досвіду.

Участь у премії дає можливість учасникам ознайомитися з найкращими практиками своїх колег з інших компаній, запозичити їх досвід та впровадити його у своїй роботі. І, в кінцевому результаті, усе це веде до підвищення загального рівня HR-функції в Україні.

Розкажіть друзям про новину