Heinz створили соус з чіпсами для гамбургера як у TikTok
26 Кві 2022, 17:34

Heinz створили соус з чіпсами для гамбургера як у TikTok

За останні кілька років харчовий гігант Heinz намагався розширити вибір продукції для мас. У 2018 році компанія провела онлайн-опитування для американських споживачів, чи хочуть вони змішану версію майонезу та кетчупу. Після того народився соус Heinz Mayochup. З того часу бренд додав соуси Kranch, Honeyracha та Buffaranch на полиці продуктових магазинів.

Тепер Heinz представляє абсолютно новий продукт Dip & Crunch, заснований на популярній серед користувачів TikTok тенденції вмочувати гамбургери у різні комбінації соусу та чіпсів. Це упаковка “два в одному”, одна сторона для соусу, а інша для крихт картопляних чіпсів. Крихти чіпсів надають гамбургеру нову смачну текстуру. Комбо також можливе у гострому варіанті.

У гамбургерному соусі, звичайно, немає нічого нового. На початку цього року компанія протестувала цю концепцію в деяких місцях, і тепер вона перейшла до того, щоб доставити її по всій Америці і якраз до сезону барбекю. Для директора з розвитку Kraft Heinz North America Санжива Гадживала це важливий крок уперед у просуванні бренду до інновацій, які не тільки реагують на культуру, але й передбачають її.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Це також пряма еволюція підходу, який призвів до Mayochup та інших його гібридних соусів, продаж яких виріс на 9% з 2020 року. Минулого року Kraft Heinz оголосила про партнерство з Google, щоб використати інструменти штучного інтелекту та машинного навчання для швидкого отримання інформації в режимі реального часу з даних для більш ефективного впровадження харчових інновацій, таких як нові смаки, рецептури та продукти.

Розкажіть друзям про новину