За останні кілька років харчовий гігант Heinz намагався розширити вибір продукції для мас. У 2018 році компанія провела онлайн-опитування для американських споживачів, чи хочуть вони змішану версію майонезу та кетчупу. Після того народився соус Heinz Mayochup. З того часу бренд додав соуси Kranch, Honeyracha та Buffaranch на полиці продуктових магазинів.
Тепер Heinz представляє абсолютно новий продукт Dip & Crunch, заснований на популярній серед користувачів TikTok тенденції вмочувати гамбургери у різні комбінації соусу та чіпсів. Це упаковка “два в одному”, одна сторона для соусу, а інша для крихт картопляних чіпсів. Крихти чіпсів надають гамбургеру нову смачну текстуру. Комбо також можливе у гострому варіанті.
У гамбургерному соусі, звичайно, немає нічого нового. На початку цього року компанія протестувала цю концепцію в деяких місцях, і тепер вона перейшла до того, щоб доставити її по всій Америці і якраз до сезону барбекю. Для директора з розвитку Kraft Heinz North America Санжива Гадживала це важливий крок уперед у просуванні бренду до інновацій, які не тільки реагують на культуру, але й передбачають її.
Це також пряма еволюція підходу, який призвів до Mayochup та інших його гібридних соусів, продаж яких виріс на 9% з 2020 року. Минулого року Kraft Heinz оголосила про партнерство з Google, щоб використати інструменти штучного інтелекту та машинного навчання для швидкого отримання інформації в режимі реального часу з даних для більш ефективного впровадження харчових інновацій, таких як нові смаки, рецептури та продукти.