Heinz перетворив кетчуп на шоколадну посипку
05 Вер 2024, 13:22

Heinz перетворив кетчуп на шоколадну посипку

Амстердамське креативне агентство GUT та Heinz перетворили культовий кетчуп на посипку.

Томатний кетчуп Heinz люблять у всьому світі, проте в Нідерландах він стикається з унікальним викликом — майонезом. Для нідерландців майонез є основною приправою, що змушує навіть найвідоміший бренд кетчупу наздоганяти його.

Тому, коли справа дійшла до запуску своєї останньої кампанії, Heinz поставив просте запитання: як можна зробити так, щоб відчувати себе більш нідерландським?

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

GUT знайшло відповідь, переосмисливши кетчуп Heinz і створивши Hagelchup, натхненний улюбленою кондитерською посипкою хаглслаг. Вона була основним продуктом харчування протягом багатьох поколінь: Нідерланди споживають приголомшливі 14 мільйонів кілограмів хаглслагу щороку, щодня з’їдаючи 750 000 шматочків хліба, намащених посипкою.

Кампанія оспівує як спадщину Heinz, так і нідерландську культуру, показуючи Hagelchup в культовій пляшці Heinz, виготовленій на тій самій фабриці De Ruijter, що відома виробництвом всесвітньо відомої голландської шоколадної посипки.

Ініціатива підтримується комплексною 360-градусною маркетинговою стратегією, що включає соціальну рекламу, зовнішню рекламу, 3 тонни посипки та фізичну активацію, попап у закусочній в Амстердамі.

Розкажіть друзям про новину