Heineken вшанував забуті пляшки пива у гумористичному ролику
02 Сер 2024, 13:46

Heineken вшанував забуті пляшки пива у гумористичному ролику

Відзначаючи Міжнародний день пива, Heineken віддав шану всім загубленим пляшкам пива у світі — тим, про які забувають, поки розмовляють з друзями, або залишають біля більярдного столу, коли гра стає напруженою, або навіть тим, які покриваються конфетті посеред вечірки.

У цьому ролику Heineken поставив соціальні моменти в центр свого меседжу, адже святкування цих моментів важливіше, ніж саме пиво. Зрештою, сам Альфред Гайнекен сказав: «Я не продаю пиво, я продаю gezelligheid («відчуття хороших часів»).

Цей потужний короткометражний ролик, що супроводжується мелодією Дебюссі «Claire de Lune», який додає трохи комедійного відтінку, показує, що найкраще в пиві — це насправді не саме пиво.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За даними платформи маркетингових досліджень Kantar, після перегляду цієї реклами глядачі вважатимуть бренд Heineken більш привабливим і, швидше за все, спробують його продукцію. Ролик є надзвичайно цікавим, і, за прогнозами, аудиторія буде насолоджуватися ним протягом усього перегляду.

Розкажіть друзям про новину