Greenpeace розповів про темний бік Dove, використавши його культову рекламу
12 Вер 2024, 15:32

Greenpeace розповів про темний бік Dove, використавши його культову рекламу

Цього року виповнюється 20 років кампанії Dove «Real Beauty», яка зробила бренд чемпіоном для жінок — силою добра в очах жінок.

Greenpeace використав цей ювілей, щоб закликати Dove до захисту своєї репутації в рамках кампанії під назвою «Toxic Influence», яка привертає увагу до забруднення навколишнього середовища пластиком, що використовується компанією Dove. Компанія Unilever, власник Dove, є одним з найбільших у світі забруднювачів навколишнього середовища пластиком.

Щоб донести свою точку зору, Greenpeace віддзеркалив рекламний ролик агентства Ogilvy «Real Beauty», але з певним поворотом. У ролику зіставлені сцени, в яких матері та доньки дивляться ролики з реклами Dove і діляться своєю позитивною оцінкою бренду, з роликами про роль брендів у світовій кризі пластикового забруднення.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Жінки були справжніми клієнтами Dove для автентичності. Сценарію не було, але учасниці знали, що це ролик Greenpeace.

«Toxic Influence» розміщений на YouTube, Meta, TikTok і LinkedIn за підтримки співпраці з інфлюенсерами.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео