Range Rover здійснює непомітну, але стратегічну трансформацію. У процесі повного оновлення свого іміджу бренд нещодавно представив новий логотип.
У ньому дві літери R накладені одна на одну і віддзеркалені вертикально. Бренд уточнює, що логотип для етикеток, текстильних візерунків або брендингу заходів. Іншими словами, повна назва на автомобілях залишається незмінною, але цей символ може з’являтися там, де традиційний шрифт не підходить.

Цей новий мотив може нагадувати деяким емблематичні монограми розкішних шкіряних виробів, таких як Goyard або Louis Vuitton. Тому не дивно, що одного дня його можна буде побачити на персоналізованій оббивці або в лінійці висококласних аксесуарів бренду Range Rover.

Ця еволюція є частиною більш широкої стратегії групи JLR, яка полягає в перепозиціонуванні своїх різних підрозділів — Jaguar, Range Rover, Defender і Discovery — як повністю незалежних брендів. Модель «House of Brands», яка вже застосовується до Jaguar з новим логотипом, тепер поширюється на весь портфель.
Range Rover не єдиний, хто грає на дискретному та контекстуальному логотипі. BMW вже в 2020 році представив спрощений логотип, призначений виключно для своїх диджитал-носіїв, а Bentley зараз тестує нову, більш сучасну версію свого лого. Мета — вдосконалити візуальну ідентичність брендів, не порушуючи їхнього традиційного іміджу.
Цей крок також збігається з тим, що Range Rover готується до чергового важливого кроку – випуску свого першого повністю електричного автомобіля.