Якщо ви раптом могли подумати, що з «Пінаколадою» вже все, то вам здалося. Віталій Козловський продовжує опинятися в центрі уваги брендів. Цього разу співак заколабився із брендом українського одягу Rikky Hype.
Разом вони презентували спеціальний дроп футболок «Pina Colada», присвячений хіту, що став символом цього літа.
До колекції увійшли три моделі футболок з принтами коктейлів, фруктів та поцілунків у ніжних відтінках рожевого, світло-жовтого та кремового.
Мета «Pina Colada Lovers» — перетворити популярність хіта на реальну підтримку Сил Оборони, адже частину коштів з кожної проданої футболки буде передано фонду «Повернись живим».
Цього літа Віталій Козловський став мастхевом рекламних кампаній брендів: ПУМБ додав «Пінаколаду» до моменту погашення кредиту, «Сільпо» змусила співака сісти за руль трактора, щоб доставити урожай, а разом із мережею барів «Квіткова Мафія» співак пригощав прихильників авторським коктейлем.