На честь Національного тижня запобігання утопленню квебекське відділення Товариства рятувальників співпрацювало з агенцією LG2, щоб запустити нову кампанію з підвищення обізнаності про правила безпеки на воді.
Щоб привернути увагу човнярів до наслідків відсутності засобів індивідуального захисту на воді, ініціатива використала потужний символ пам’яті — жилети-привиди.
Жилети білого кольору встановили в місцях, де траплялися утоплення, символізуючи жертв.
Окрім жилетів-привидів, кампанія презентувала ролик, у якому матір розповідає історію про сина Александра Левассера, який потонув у 2021 році. Рятувальний жилет хлопця можна побачити на відео.
Креатори зазначають, що щороку в Квебеку 70% жертв утоплення не носили рятувальний жилет під час перебування у водоймах, або носили його неправильно, тому поширювати інформацію про безпеку вкрай необхідно.
Окрім того, що жилети-привиди розвісили біля водойм по всій провінції, вони стали й частиною співпраці з ритейлером Canadian Tire, у рамках якої жилети продаватимуть у магазинах.