Пластик як смертельна мода: WWF показав тварин в «одязі» зі сміття
22 Лип 2025, 10:26

Пластик як смертельна мода: WWF показав тварин в «одязі» зі сміття

Корейський підрозділ Всесвітнього фонду природи та агентство Cheil об’єднали зусилля, щоб підвищити обізнаність про загрози, які пластикове забруднення становить для дикої природи, за допомогою яскравої зовнішньої рекламної кампанії.

Робота під назвою «Animal Trash Fashion» показує тварин, таких як морські черепахи та тюлені, заплутаних у пластикових відходах, що передається через розповідь, яка часто зустрічається у фільмах про моду. Сміття зображується як предмети одягу, розроблені людьми, які безпосередньо шкодять життю диких тварин.

«За допомогою штучного інтелекту «Animal Trash Fashion» зображує жахливу реальність пластикової кризи, в якій 79% пластику, виробленого в світі, викидається. Наша робота стане кроком до підвищення обізнаності громадськості про забруднення пластиком», — сказала Парк Мінхє, виконавча директорка WWF-Корея.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Робота була створена виключно за допомогою генеративних інструментів штучного інтелекту, щоб подолати обмеження, пов’язані з неможливістю знімати тварин, та забезпечити, щоб під час виробництва жодна тварина не постраждала і не була піддана випробуванням.

21 липня в районі Кванхвамун, центрі столиці Кореї Сеула, де розташовано багато урядових будівель і штаб-квартир ЗМІ, було представлено повноекранну рекламу розміром 20 м x 60 м.

Кампанія «Animal Trash Fashion» триватиме до 20 серпня, і буде розміщена на зовнішніх носіях та в соціальних мережах, що належать WWF-Korea.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео