27 Июн 2022, 14:21

Гран-прі Каннських левів 2022: 32 нагороди

У п’ятницю завершився 68-й фестиваль креативності Cannes Lions 2022. Раніше ми знайомили вас із українськими проєктами, що отримали нагороди цього року. Презентуємо роботи зі всього світу, які удостоєні найвищої нагороди фестивалю — гран-прі.

Film Lions

  • «Super. Human» для Channel 4 від 4creative, London / Somesuch London
  •  «Escape from the Office» для Apple від Apple, Sunnyvale / Smuggler, Central LA.

Outdoor Lions

  • «Liquid Billboard» для adidas від Havas Middle East, Dubai

Print & Publishing Lions

  • «The Elections Edition» для газети AnNahar від Impact BBDO, Dubai

Radio & Audio Lions

  • «The Unfiltered History Tour» для VICE від Dentsu Creative, Bengaluru

Design Lions

  • «Portuguese (Re)Constitution» для Penguin Books від FCB Lisbon

Digital Craft Lions

  • «Backup Ukraine» для Polycam x UNSECO від Virtue Worldwide New York

Film Craft Lions 

  •  «The Wish» для Penny від Serviceplan Germany Munich / Iconoclast Berlin

Industry Craft Lions

  • «Hope Reef» для Mars від AMV BBDO London.

Creative B2B Lions

  • «Speaking in Color» для Sherwin-Williams Coil Coatings від Wunderman Thompson Minneapolis

Creative Data Lions 

  • «Data Tienda» для WeCapital від DDB Mexico

Direct Lions 

  •  «Less Talk, More Bitcoin» для Coinbase від Accenture Song New York

Media Lions

  •  «Hope Reef» для Mars від AMV BBDO London.

PR Lions

  • «The Breakaway: The First Ecycling Team For Prisoners» для Decathlon від BBDO Belgium Molenbeek-Saint-Jean / Walkie Talkie Gent

Social & Influencer Lions

  • «The Unfiltered History Tour» для VICE від Dentsu Creative, Bengaluru

Entertainment Lions

  • «Eat a Swede» для Шведської продовольчої федерації від McCANN Stockholm / MRM Bucharest

 Entertainment Lions for Music

  • «This Is Not America ft.Ibeyi» для Residente від Doomsday Entertainment Los Angeles

Entertainment Lions for Sport

  • «NikeSync» для Nike від R/GA London

Brand Experience & Activation Lions

  • «The Unfiltered History Tour» для VICE від Dentsu Creative, Bengaluru

Creative Business Transformation Lions

  • «Piñatex» для Dole Sunshine Company + Ananas Anam від L&C New York

Creative Commerce Lions

  • «Thighstop» для Wingstop від Leo Burnett Chicago

Innovation Lions

  • «One House To Save Many» для Suncorp Group від Leo Burnett Sydney

Mobile Lions

  • «Real Tone — Product Innovation & Global Campaign» для Google від Google Mountain View

Glass: The Lion for Change

  • «Data Tienda» для WeCapital від DDB Mexico

Grand Prix for Good

  • «Save Ralph» для Humane Society International від Humane Society International Washington

Sustainable Development Goals Lions 

  • «The Missing Chapter» для P&G від Leo Burnett Mumbai

Health & Wellness Lions

  • «The Killer Pack» для Maxx Flash Repellent Coil від VMLY&R, Mumbai

Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good 

  • «Lil Sugar— Master Of Disguise» для Hip-Hop Public Health (HHPH) від AREA 23, an IPG Health Network Company New York

Pharma Lions

  • «I Will Always Be Me» для Dell Technologies & Intel від VMLY&R New York

Creative Effectiveness Lions 

  • «Contract for Change» для Michelob Ultra від FCB Chicago USA

 Creative Strategy Lions 

  • «The Breakaway: The First Ecycling Team For Prisoners» для Decathlon від BBDO Belgium Molenbeek-Saint-Jean / Walkie Talkie Gent

Titanium Lions 

  • «Long Live The Prince» для Kiyan Prince Foundation, Ea Sports, QPR, Match Attax від Engine London

Кавер: MMR

Расскажите друзьям про новость

Новое видео