Гран-прі Каннських левів 2022: 32 нагороди
27 Чер 2022, 14:21

Гран-прі Каннських левів 2022: 32 нагороди

У п’ятницю завершився 68-й фестиваль креативності Cannes Lions 2022. Раніше ми знайомили вас із українськими проєктами, що отримали нагороди цього року. Презентуємо роботи зі всього світу, які удостоєні найвищої нагороди фестивалю — гран-прі.

Film Lions

  • «Super. Human» для Channel 4 від 4creative, London / Somesuch London
  •  «Escape from the Office» для Apple від Apple, Sunnyvale / Smuggler, Central LA.
https://youtu.be/GC5Gmkn92Bg

Outdoor Lions

  • «Liquid Billboard» для adidas від Havas Middle East, Dubai

Print & Publishing Lions

  • «The Elections Edition» для газети AnNahar від Impact BBDO, Dubai

Radio & Audio Lions

  • «The Unfiltered History Tour» для VICE від Dentsu Creative, Bengaluru

Design Lions

  • «Portuguese (Re)Constitution» для Penguin Books від FCB Lisbon

Digital Craft Lions

  • «Backup Ukraine» для Polycam x UNSECO від Virtue Worldwide New York

Film Craft Lions 

  •  «The Wish» для Penny від Serviceplan Germany Munich / Iconoclast Berlin

Industry Craft Lions

  • «Hope Reef» для Mars від AMV BBDO London.

Creative B2B Lions

  • «Speaking in Color» для Sherwin-Williams Coil Coatings від Wunderman Thompson Minneapolis

Creative Data Lions 

  • «Data Tienda» для WeCapital від DDB Mexico

Direct Lions 

  •  «Less Talk, More Bitcoin» для Coinbase від Accenture Song New York

Media Lions

  •  «Hope Reef» для Mars від AMV BBDO London.

PR Lions

  • «The Breakaway: The First Ecycling Team For Prisoners» для Decathlon від BBDO Belgium Molenbeek-Saint-Jean / Walkie Talkie Gent

Social & Influencer Lions

  • «The Unfiltered History Tour» для VICE від Dentsu Creative, Bengaluru

Entertainment Lions

  • «Eat a Swede» для Шведської продовольчої федерації від McCANN Stockholm / MRM Bucharest

 Entertainment Lions for Music

  • «This Is Not America ft.Ibeyi» для Residente від Doomsday Entertainment Los Angeles

Entertainment Lions for Sport

  • «NikeSync» для Nike від R/GA London

Brand Experience & Activation Lions

  • «The Unfiltered History Tour» для VICE від Dentsu Creative, Bengaluru

Creative Business Transformation Lions

  • «Piñatex» для Dole Sunshine Company + Ananas Anam від L&C New York

Creative Commerce Lions

  • «Thighstop» для Wingstop від Leo Burnett Chicago

Innovation Lions

  • «One House To Save Many» для Suncorp Group від Leo Burnett Sydney

Mobile Lions

  • «Real Tone — Product Innovation & Global Campaign» для Google від Google Mountain View

Glass: The Lion for Change

  • «Data Tienda» для WeCapital від DDB Mexico

Grand Prix for Good

  • «Save Ralph» для Humane Society International від Humane Society International Washington

Sustainable Development Goals Lions 

  • «The Missing Chapter» для P&G від Leo Burnett Mumbai

Health & Wellness Lions

  • «The Killer Pack» для Maxx Flash Repellent Coil від VMLY&R, Mumbai

Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good 

  • «Lil Sugar— Master Of Disguise» для Hip-Hop Public Health (HHPH) від AREA 23, an IPG Health Network Company New York

Pharma Lions

  • «I Will Always Be Me» для Dell Technologies & Intel від VMLY&R New York

Creative Effectiveness Lions 

  • «Contract for Change» для Michelob Ultra від FCB Chicago USA
https://youtu.be/slAXj4Bl1L4

 Creative Strategy Lions 

  • «The Breakaway: The First Ecycling Team For Prisoners» для Decathlon від BBDO Belgium Molenbeek-Saint-Jean / Walkie Talkie Gent

Titanium Lions 

  • «Long Live The Prince» для Kiyan Prince Foundation, Ea Sports, QPR, Match Attax від Engine London

Кавер: MMR

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину