Батьківщина-Мати, заповідник «Хортиця» та Чорнобиль: українські переможці Каннських левів
22 Чер 2022, 11:02

Батьківщина-Мати, заповідник «Хортиця» та Чорнобиль: українські переможці Каннських левів

Міжнародний фестиваль «Каннські леви» — ключова подія для креативників, на якій обирають найкращі роботи у сфері реклами та визначають міжнародні тренди.

Цього року вже три українські проєкти отримали нагороди на фестивалі Cannes Lions в категорії дизайну.

Київська креативна агенція Bickerstaff.734 отримала бронзу у категорії Design/Creation of a New Brand Identity за брендинг заповідника «Хортиця».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Невічний логотип. Брендинг для Зони, яка зникає» від BANDA AGENCY, Kyiv / THE OTHER LAND, Kyiv у категоріях Creation of a New Brand Identity, Posters отримав срібного лева.

Робота Motherland Pride від SAATCHI & SAATCHI UKRAINE у категорії Spatial & Sculptural Exhibitions and Experience отримала бронзу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео