Дія отримала Каннського лева
22 Чер 2022, 20:32

Дія отримала Каннського лева

Вчора три українські проєкти отримали нагороди на фестивалі Cannes Lions в категорії дизайну. До переможців з України доєдналася ще Дія, яка отримала бронзу у категорії Creative Business Transformation. Реалізацією проєкту займалося Fedoriv Agency.

Про перемогу вже повідомили на свої сторінках у соцмережах Михайло Федорів, міністр цифрової трансформації, та Андрій Федорів, засновник Fedoriv Group.

Вітаємо з перемогою!

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео