Дія отримала Каннського лева
22 Чер 2022, 20:32

Дія отримала Каннського лева

Вчора три українські проєкти отримали нагороди на фестивалі Cannes Lions в категорії дизайну. До переможців з України доєдналася ще Дія, яка отримала бронзу у категорії Creative Business Transformation. Реалізацією проєкту займалося Fedoriv Agency.

Про перемогу вже повідомили на свої сторінках у соцмережах Михайло Федорів, міністр цифрової трансформації, та Андрій Федорів, засновник Fedoriv Group.

Вітаємо з перемогою!

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel