Дія отримала Каннського лева
22 Чер 2022, 20:32

Дія отримала Каннського лева

Вчора три українські проєкти отримали нагороди на фестивалі Cannes Lions в категорії дизайну. До переможців з України доєдналася ще Дія, яка отримала бронзу у категорії Creative Business Transformation. Реалізацією проєкту займалося Fedoriv Agency.

Про перемогу вже повідомили на свої сторінках у соцмережах Михайло Федорів, міністр цифрової трансформації, та Андрій Федорів, засновник Fedoriv Group.

Вітаємо з перемогою!

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину