Balenciaga серйозно підбадьорила модниць для своєї осінньої колекції 2024 року своєрідним енергетичним зарядом. Відмовившись від типових паперових запрошень, іспанський розкішний дім обрав щось більш нетрадиційне — енергетичний батончик.
Відвідувачі отримали те, що виглядало як протеїновий батончик Mars або Snickers, який, як не дивно, не був призначений для перекусу. Обгортка з логотипом Balenciaga містила всі деталі події, яка мала відбутися в Лос-Анджелесі 2 грудня.
Ззаду була зображена фальшива таблиця харчової цінності, яка нагадувала зголоднілим за модою глядачам, що запрошення «неїстівне» і «не призначене для споживання людиною». Крім того, етикетка містила короткий опис ключових моментів в історії Balenciaga, починаючи з моменту заснування бренду в 1917 році. А на місці терміну придатності була надрукована дата показу.
Цей жартівливий, енергійний підхід є частиною ширшої рекламної кампанії показу, яка також складалася з зображень голлівудської вивіски, переробленої в унікальному стилі Balenciaga, і розтоптаного стаканчика.
Хоча презентація здається доречною для бренду, відомого своєю подачею таких речей, як пакети з-під чипсів Lay’s, це неординарне запрошення з’явилося в той час, коли Balenciaga переживає помітні зміни після скандального минулого.
У зв’язку з цим креативний директор Демна Гвасалія звернувся до більш стриманого стилю, що є відходом від його типово сміливих і часом суперечливих колекцій.
Balenciaga також співпрацювала з мережею супермаркетів Erewhon, щоб створити ексклюзивний органічний напій, «який одночасно освіжає і є класичним, з відтінком святкової пряності».
Сік виготовлений з яблука, лимона, імбиру, кориці, клена (все органічне) і деревного вугілля, яке надає йому колір і посилює його детоксикаційні властивості, як стверджує бренд.