Шеф-кухар Гордон Рамзі та комік Піт Девідсон знялися у рекламному ролику бренду кухонного посуду HexClad «Unidentified Frying Object», випущеному до Супербоула.
Реклама запрошує глядачів у кінематографічну науково-фантастичну подорож, показуючи Рамзі на високотехнологічній тестовій кухні в легендарній Зоні 51, а Девідсон з’являється в епізодичній ролі.
Реклама грайливо позиціонує технологію гібридного посуду HexClad як неземне відкриття, поєднуючи гумор, інтригу та кулінарну експертизу з науково-фантастичною розповіддю.
Кампанія HexClad стартувала напередодні Супербоула за допомогою стратегії в соціальних мережах, яка висміювала візит Рамзі до Зони 51 і створювала галас за допомогою жартівливих «доказів» позаземного походження бренду — адже він «надто досконалий, щоб виникнути на Землі».