Енн Гетевей та інші зірки долучились до благодійної кампанії Bulgari
02 Січ 2024, 11:35

Енн Гетевей та інші зірки долучились до благодійної кампанії Bulgari

Ювелірний бренд Bulgari та благодійна організація з підтримки дітей Save the Children відзначили 15 років свого партнерства, випустивши нове намисто та кампанію #withmewithyou.

Кампанія стартувала 1 січня, у ній взяли участь амбасадорка бренду та акторка Енн Гетевей, модель Єва Герцигова, імідж-архітектор Лоу Роуч, модель і актор Джон Кортахарена та диригентка Беатріче Венеці.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

З цієї нагоди Bulgari представив намисто-підвіску, створену спеціально для ініціативи. Натхненне фірмовою лінією B.zero1 Rock, намисто зі срібла 925 проби має круглу підвіску з гострими металевими шпильками. Його ціна становить 800 євро, з яких 95 євро буде передано до Save the Children.

Також до колекції увійшли каблучка, браслет та два кольє з підвісками.

«Йти пліч-о-пліч з Save the Children протягом 15 років було великою честю для Bulgari, — сказав головний виконавчий директор бренду Жан-Крістоф Бабен. — Разом ми були першопрохідцями у створенні партнерства, реалізації довгострокових проєктів протягом багатьох років і наданні конкретної підтримки мільйонам дітей. Ми святкуємо цей важливий ювілей з метою не зупинятися, а продовжувати з тією ж силою і спільною пристрастю дарувати можливості і світло на шляху багатьох інших дітей».

Завдяки продажу ювелірних прикрас, спеціально створених для ініціатив Save the Children, компанія Bulgari зібрала понад 105 мільйонів доларів США, охопивши понад 2 мільйони дітей у 37 країнах світу, гарантуючи якісну освіту, розширення прав і можливостей молоді, реагування на надзвичайні ситуації та боротьбу з бідністю.

Відеоролики за участю зірок кампанії та дітей будуть опубліковані 7 лютого.

Нове кольє-підвіска від Bulgari та Save the Children буде ексклюзивно доступне для попереднього продажу на сайті Bulgari з 2 січня, а також у вибраних магазинах Bulgari по всьому світу, починаючи з 15 січня.

Розкажіть друзям про новину