Domino’s випустив плейлист ШІ-треків про піцу пепероні
05 Лип 2024, 12:25

Domino’s випустив плейлист ШІ-треків про піцу пепероні

Мережа піцерій Domino’s Pizza використала технологію штучного інтелекту для просування своєї нової позиції в меню — піци Pepperoni-roni.

Domino’s випустив плейлист, згенерований ШІ, під назвою «Pepperoni-roni Replay», щоб залучити клієнтів у веселий і незабутній спосіб і створити щось, що змусить їх захотіти спробувати новий смак бренду.

Усі 10 треків доступні на офіційних сторінках Domino’s Pizza Singapore та Domino’s Pizza Malaysia в Instagram.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У плейлисті представлено понад 15 різних жанрів з трьох країн — Сінгапуру, Малайзії та Камбоджі. Серед них K-pop, інді, електронна танцювальна музика, джаз, метал, хіп-хоп, фолк, R&B та поп-музика. Різноманітний вибір пісень також доступний англійською, індонезійською та кхмерською мовами, щоб привабити ширшу аудиторію.

Щоб доповнити плейлист, Domino’s Pizza також провела захід за участю музиканта Су Шенг Лі (також відомого як Guitarstreet), який виступав біля готелю Marina Bay Sands. Під час заходу Су виконував пісні зі згенерованого штучним інтелектом плейлиста та заохочував публіку співати разом з ним. У якості спеціального призу всі, хто приєднався до веселощів, отримали ваучер на безкоштовну піцу Pepperoni-roni.

Розкажіть друзям про новину