Інвестиційно-девелоперська компанія blago увійшла в новий етап свого розвитку зі значними змінами бренду. Розробкою стратегії, бренд-ідеї, редизайну та комунікації займалась креативна агенція I AM IDEA.
Ідея бренду blago полягає в тому, що вони будують міста майбутнього. Креативники розвинули цю ідею й дійшли до висновку, що будувати міста – це теперішнє.
Тому сьогодні blago – це не забудовник. blago – це Urban Tech Company, технологічна компанія, яка будує нерухомість для сучасного життя.
“Urban Tech – це технології, які покращують досвід життя людей в місті. Це широке поняття: міськими технологіями можуть бути як обʼєкти в межах ЖК, які ми будуємо, так і поза ними на території міста. Urban Tech – це все, що впливає на якість життя людей. Бути Urban Tech Company означає дивитись на нерухомість, парки, тротуари, стоянки, пішохідні переходи та подвірʼя, як на технології та інструменти, робота із якими допоможе комплексно покращити якість життя людей в місті”. – зазначає Артем Тертичний, стратег I AM IDEA.
«Благо – це blago» – саме так звучить новий слоган бренду, який асоціює компанію з удосконаленням життя. Від просторої квартири до зарядок для електросамокатів на просторих вулицях поруч з об’єктами blago. Слоган налаштований на збільшення впізнаваності бренду серед людей, а також є адаптивним повідомленням у комунікації.
Такі фундаментальні стратегічні зміни підкріплюються і редизайном усіє брендової системи.
Бренд вже є дуже впізнаваним в Івано-Франківську, але для виходу на масштабний ринок необхідно було його осучаснити. Тому задача перед агенцією стояла наступна: вдихнути свіжості в сприйняття бренду, але залишити його впізнаваними. Для цього залишили галку як знак, але прибрали розділення всередині. Також винесли її на перед, надавши їй нового значення: Check mark. Бо благо вже є. Воно не десь в майбутньому.
Віталій Клименко, артдиректор I AM IDEA, коментує: “Ми зробили знак більш масивним та стабільним. Знак можна використовувати окремо, це важливий символ бренду, а не лише невелика деталь у кутку. Саму текстову частину зробили більш стабільною, впевненою та сучасною. Кольори бренду також залишили, аби кардинально не перебудовувати всю систему, адже бренд вже мав велику впізнаваність. Проте зробили його більш акцентним, підібрали різні відтінки для діджиталу та друку.
Також розробили новий дизайн комунікації. Зробили його максимально простими в зчитуванні, націленими на швидку передачу меседжу, а також відійшли від стандартних рендерів на віжуалах – зробили акцент на людині”.
Саме так I AM IDEA змінила вектор blago від “девелоперської компанії” до Urban Tech бренду. Й зміцнила зв’язок бренду з технологіями, які покращують досвід життя у місті.