Дедпул та Росомаха знайшли спільну мову за допомогою пива Heineken
22 Тра 2024, 11:09

Дедпул та Росомаха знайшли спільну мову за допомогою пива Heineken

Бренд пива Heineken оголосив про те, що знову приєднається до кіновсесвіту Marvel — цього разу з нагоди виходу фільму «Дедпул і Росомаха» в американському прокаті 26 липня.

Співпраця включає в себе нову захоплюючу креативну кампанію за участі зірок фільму Раяна Рейнольдса (Дедпул) та Г’ю Джекмана (Росомаха), у якій шанувальники побачать, як пиво Heineken Silver є ідеальним мостом, який допомагає подолати гіркоту між Дедпулом та Росомахою.

У ролику Дедпул спокушає Росомаху подолати ворожість, пропонуючи замість битви розділити пиво Heineken Silver. Кампанія включатиме телевізійний ролик, промоцію в магазинах, а також підтримку в диджитал та соціальних мережах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Єдине, в чому Дедпул і Росомаха можуть погодитися, — це те, що Жаба не входить в топ-10 мутантів. Але ви тут не для цього. Інша річ, в якій ми згодні, — це те, що ми щасливі, що вступаємо в кіновсесвіт Marvel разом з Heineken Silver. Ніщо не допоможе вам пережити довгі та часто заплутані дні у мультивсесвіті так, як хрусткий та освіжаючий смак Heineken Silver», — сказали Раян Рейнольдс та Г’ю Джекман у спільній заяві.

Heineken Silver створений для тих, хто шукає більш доступного та менш гіркого смаку для спілкування з оточуючими людьми.

«Ми в захваті від можливості продовжувати нарощувати свою присутність у кіновсесвіті Marvel, цього разу завдяки унікальній співпраці, яка залишить фанатів без гіркого кінця, — сказав Джонні Кехілл, директор з маркетингу Heineken USA. — Ця спільна робота дасть глядачам особливу можливість побачити, як Дедпул та Росомаха відкладуть свої розбіжності за келихом пива, адже саме в цьому і полягає суть Heineken Silver — подолати гіркоту, щоб зібратися разом за келихом пива світового класу».

Ця колаборація є продовженням кампанії Heineken Silver «All The Taste, No Bitter Endings» і продовжує багату історію інтеграції Heineken у кіно. З 2021 року Heineken розбудовує свої відносини зі студією Marvel, включаючи інтеграцію у фільм «Сокіл та Зимовий солдат», а також кампанію до Супербоулу зі студією Marvel «Людина-мураха та Оса: Квантоманія».

Розкажіть друзям про новину