22 Тра 2024, 11:09

Дедпул та Росомаха знайшли спільну мову за допомогою пива Heineken

Бренд пива Heineken оголосив про те, що знову приєднається до кіновсесвіту Marvel — цього разу з нагоди виходу фільму «Дедпул і Росомаха» в американському прокаті 26 липня.

Співпраця включає в себе нову захоплюючу креативну кампанію за участі зірок фільму Раяна Рейнольдса (Дедпул) та Г’ю Джекмана (Росомаха), у якій шанувальники побачать, як пиво Heineken Silver є ідеальним мостом, який допомагає подолати гіркоту між Дедпулом та Росомахою.

У ролику Дедпул спокушає Росомаху подолати ворожість, пропонуючи замість битви розділити пиво Heineken Silver. Кампанія включатиме телевізійний ролик, промоцію в магазинах, а також підтримку в диджитал та соціальних мережах.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

«Єдине, в чому Дедпул і Росомаха можуть погодитися, — це те, що Жаба не входить в топ-10 мутантів. Але ви тут не для цього. Інша річ, в якій ми згодні, — це те, що ми щасливі, що вступаємо в кіновсесвіт Marvel разом з Heineken Silver. Ніщо не допоможе вам пережити довгі та часто заплутані дні у мультивсесвіті так, як хрусткий та освіжаючий смак Heineken Silver», — сказали Раян Рейнольдс та Г’ю Джекман у спільній заяві.

Heineken Silver створений для тих, хто шукає більш доступного та менш гіркого смаку для спілкування з оточуючими людьми.

«Ми в захваті від можливості продовжувати нарощувати свою присутність у кіновсесвіті Marvel, цього разу завдяки унікальній співпраці, яка залишить фанатів без гіркого кінця, — сказав Джонні Кехілл, директор з маркетингу Heineken USA. — Ця спільна робота дасть глядачам особливу можливість побачити, як Дедпул та Росомаха відкладуть свої розбіжності за келихом пива, адже саме в цьому і полягає суть Heineken Silver — подолати гіркоту, щоб зібратися разом за келихом пива світового класу».

Ця колаборація є продовженням кампанії Heineken Silver «All The Taste, No Bitter Endings» і продовжує багату історію інтеграції Heineken у кіно. З 2021 року Heineken розбудовує свої відносини зі студією Marvel, включаючи інтеграцію у фільм «Сокіл та Зимовий солдат», а також кампанію до Супербоулу зі студією Marvel «Людина-мураха та Оса: Квантоманія».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео