Давид Мікеланджело став маркетологом: скульптури у стилі класичного мистецтва показали будні рекламників
01 Лис 2023, 11:47

Давид Мікеланджело став маркетологом: скульптури у стилі класичного мистецтва показали будні рекламників

Протягом історії великі людські подвиги були увічнені в епічних і грандіозних статуях.

У рамках нової глобальної бренд-платформи «Ads that Work as Hard as You Do» Amazon Ads відкрив Музей сучасних рекламодавців — скульптурну галерею, яка віддає данину поваги працьовитим героям маркетингу та, здавалося б, звичайним моментам, які призводять до надзвичайної роботи.

Кожна скульптура відображає цілком реальні виклики, з якими стикаються сучасні рекламники, оспівуючи героїчні зусилля, які докладаються до кожної кампанії, і водночас підносячи звичайних людей, які стоять за цією роботою, на п’єдестал, на який вони заслуговують. У дизайні та описі робіт є відсилання до класичного мистецтва.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Наприклад, скульптура «Давид vs. 2024» натхненна статуєю Давида і зображує медіапланера під час «…голіатського щорічного планування, балансуючи між показниками охоплення та частоти так само делікатно, як телефон, притиснутий до його ключиці».

Інша робота, «Плутанина Данте», натхненна твором «Божественна комедія» Данте Аліг’єрі і показує «менеджера з маркетингу, який вирушає в епічну подорож, щоб спроєктувати медіа-план своєї команди через заплутаний лабіринт пультів, донглів і технологічних мук».

Центральна частина галереї під назвою «Останній прогін» зображує команду маркетологів, які вносять останні корективи в пітч. Глядачів запрошують піднятися на платформу і завершити статую, позуючи зі «співробітниками» для фото.

Amazon Ads залучив агенцію Anomaly до розробки галереї та активації бренду, створивши п’ять статуй на замовлення, які дебютували на unBoxed 2023, флагманській конференції Amazon Ads. Скульптури також оснащені робочими ноутбуками та вбудованими динаміками, які відтворюють звукові фрагменти за певним циклом, щоб занурити глядача в кожну сцену.

Розкажіть друзям про новину