Coca-Cola, Sprite та інші напої з’явились у ролику про магію і хаос сімейних свят
03 Січ 2024, 13:18

Coca-Cola, Sprite та інші напої з’явились у ролику про магію і хаос сімейних свят

The Coca-Cola Company запустила свій новий креатив під назвою «New Guy», що оспівав магію і хаос людських переживань, які роблять зустрічі з друзями випадковими для кожної людини.

Новий креатив від агентства Majority та продакшн-компанії SMUGGLER вперше за 137-річну історію компанії об’єднав продукти сімейства Coke в одну цілісну історію.

Ролик показав чоловіка, який прийшов знайомитись з родиною своєї дівчини, і має на меті висвітлити стосунки між The Coca-Cola Company та людськими моментами зв’язку, емоцій, хаосу, радості та фандому, що перетинаються в день гри.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У кампанії взяли участь напої Coca-Cola, Sprite, Smart Water та сік Honest Kids.

Нагадаємо, що нещодавно Coca-Cola запустила акцію, у рамках якої влаштувала вечірки для тих, хто народився на Різдво.

Розкажіть друзям про новину